Aviseringar
Rensa alla

Han har probelm nästan varje gång.


Har ni haft sex under samma dag är det inte konstigt, har det varit ett par dagars mellanrum är det skumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

jag är tillräckligt bra i sängen så det skulle aldrig hända mig

Tänk om du skulle låta lika cool som du försöker med..
du måste vara glad som hela tiden trycker ner andra, och troligtvis bara tänker på dej själv..


   
SvaraCitera

thelma09:

Tänk om du skulle låta lika cool som du försöker med..

det är sant faktiskt, jag är bra i sängen. det är inte en myt att man kan vara det. var inte så bitter för att din pojkvän suger, skaffa en ny eller lär upp honom. skulle aldrig kunna ha någon som var dålig i sängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

skulle aldrig kunna ha någon som var dålig i sängen.

men det kan jag för jag tänker faktist på något som kallas KÄRLEK också. Jag vet inte om du upplevt känslan, känslan som inte slår något annat när man är kär ! När man saknar när man inte är med honom, när man får ståhud av en puss på halsen. När man älskar att bara andas in hans doft.
Du kanske bara bryr dig om sex. men så ytlig är inte jag.


   
SvaraCitera

thelma09:

ag vet inte om du upplevt känslan

det har jag.
kärlek funkar inte om sexet är kasst. tyvärr.
sex utan kärlek funkar, men inte kärlek utan sex. då kan man väl vara kompisar, eller ha ett öppet förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

kärlek funkar inte om sexet är kasst. tyvärr

du är sex beroende, har du provat gå med i små grupper som har samma problem som du ? typ som för alkoholister..


   
SvaraCitera

thelma09:

du är sex beroende

nej det är jag inte[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

nej det är jag inte

jo, de är du. lyssna på dej själv vad du sagt. Du har mer eller mindre sagt bokstavligt att sex är viktigare än kärlek.
Kärlek bygger upp sex.
SEX innebär kärlek !
sex utan kärlek är inte sex. då är det ett samlag mellan två personer som bara vill njuta.
Vi behöver inte ha samma åsikter. men fan vad arg jag blir på ditt anseende om sex.


   
SvaraCitera

Tycker ni borde sluta ha sex helt.


   
SvaraCitera

thelma09:

men fan vad arg jag blir på ditt anseende om sex.

hur fan ska man kunna ha en pojkvän/man om man aldrig har sex? Du kanske är en torrfitta som heller onanerar eller går utan sex men vissa av oss har faktiskt behov. och då krävs det sex, BRA SEX. Utan det funkar inte en relation. jag är realist, du lever i en drömvärld där kärlek övervinner allt. sorry stumpan jag har behov precis som de flesta andra[wink]

thelma09:

SEX innebär kärlek

lolz nej, kan knulla med någon utan att vara kär. men en viss kärlek har man ju, emn inget jävla band bara för att man knullar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är han då?


   
SvaraCitera

Herre gud, han är ju nybörjare oO'. Han kommer lära sig hantera det där med tiden . . Du kan annars be honom att onanera en timme innan och då få utlösning, det gör att han inte kommer lika fort då ni har sex. Dock kan han få problem i att få upp den istället då >.< . . Men övning ger färdighet som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thelma09:

Kommer det med tiden ? ;S

Alltså nu när ni ser det som ett problem har det blivit ett krav för honom. Skulle tro att han känner sej pressad nu ju.
Om ni klarat er den tiden ni varit tsm utan sex varför ska ni börja ha asmkt sex nu. Fortsätt som nu gjort innan o mysa ellr va ni gjort o ta sexet som en del i det. Inte att "Vi ska sexa nu" då går det aldrig.

Good Luck Kids [y]


   
SvaraCitera

bästa ni kan göra om han inte får upp den e att bara ta det lugnt. lägg er på varandra och mys, smek, hångla m.m å tänk inget på att nu måste de ske. han kan ju småjucka ovan på dig... å vips så kanske den trillar dit... nä men eller.. jo men... kommer ihåg att detta funkade för mig iaf när man var novice och hade samma problem. [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

kan knulla med någon utan att vara kär

visste du att knulla & att ha sex inte är samma sak ?
att ha samlag och att ha sex är inte samma sak.
Sex kan man ha genom att bara ha petting eller hångel ex.
Jag tror du menar samlag, att samlaget måste vara bra osv.


   
SvaraCitera