Aviseringar
Rensa alla

Han har seriöst men vill träffa mig oseriöst SAMTIDIGT! (O.B.S: långt inlägg)


Anarkandi:

Sno aldrig killar som är upptagna. Se det såhär, ifall han gör så mot henne seriöst, då är risken stor, även om du lyckas få honom som partner att han kan göra samma sak mot dig.

Det där är iofs jävligt osant.


   
SvaraCitera

Fy fan:

Det där är iofs jävligt osant.

Nä. Det är större chans att de som varit otrogna en gång kommer vara otrogna igen, statistiskt.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Nä. Det är större chans att de som varit otrogna en gång kommer vara otrogna igen, statistiskt.

Vet iaf mer som det inte stämmer för än det stämmer för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

åh herregud

ok?

Anarkandi:

Nä. Det är större chans att de som varit otrogna en gång kommer vara otrogna igen, statistiskt.

Har du kanske rätt i 🙁

Fy fan:

Vet iaf mer som det inte stämmer för än det stämmer för.

Hehe ja... man kan inte va säker fören något är bevisat men "troligtvis" kan han göra sådär mot mig (om jag och han skulle bli "seriösa") eftersom hans moral redan är på nivån att "det är okej att vara med flera tjejer samtidigt" [shake][n]


   
SvaraCitera

diamond_:

Har du kanske rätt i 🙁

Poängen är att det är jävligt elakt av dig att som tjej sno en annan tjejs kille, och det kommer inte ge dig några pluspoäng direkt. Bara där har du en anledning att ta ett steg bakåt, och gärna att berätta för tjejen vad killen håller på med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Poängen är att det är jävligt elakt av dig att som tjej sno en annan tjejs kille, och det kommer inte ge dig några pluspoäng direkt. Bara där har du en anledning att ta ett steg bakåt, och gärna att berätta för tjejen vad killen håller på med.

VET det och det har jag sagt till honom! Jag sa: "Jag kan inte göra en sån oseriös grej med dig för dels känns det inte schysst mot tjejen och dels så är jag inte sån" typ... men jag vet inte vem tjejen är just nu. Om dom blir officiellt ihop får jag ju reda på det men jag har inga bevis för vad han sagt eftersom jag inte har kvar någon "meddelandehistorik" eller så som verkligen kan "stämpla som bevis" liksom. Förmodligen är hon kanske likadan själv, att hon också är med andra killar trots att hon träffar honom - annars skulle de väl nästan inte fungera? Men det kommer fram med tiden, jag tror dom "gör slut" för han verkar ju inte ens vilja ha henne (d.v.s = ej kär/förälskad) om han är redo att dejta andra samtidigt [shake]


   
SvaraCitera

diamond_:

känslorna talar

Det är väl klart att det är svårt.

diamond_:

har stil och vårat utseende, solbrun, städad fräsch lägenhet, hög status...

Ja, alltså om jag får säga: Han tror och vet om att han kan "få" vem han vill. Han tror att han kan få omkull vilken tjej han nu vill. Jag känner igen den där "typen" och, ja hehe hur ska man säga det... det enda sättat att "få" honom intresseraf av dig är att du själv är jäävligt svår mot honom, så det blir som en slags jakt för honom.

Men samtidigt kan sånt beteende också leda till raka motsatsen, det är ett sådant "fint och klurigt spel" att få till det alldeles rätt och utan att det ska kännas för "falskt". För om han nu kan få omkull vilken tjej som helst, varför ska han behöva jaga nån då? Det kanske måste liksom finns någonting mer, jag vet inte men du känner väl honom bättre än mig.

diamond_:

Jag bara undrar när han ska växa upp! Han är fan 23 och jag 20...

Jag vet inte, det är så induviduellt. Jag tror att han behöver bli sårad av nån tjej som betyder väldigt mycket för honom, så han fattar vad det innebär att bli sårad och utnyttjad. Han tror väl antagligen att han är gud själv när det gäller att fixa tjejer och få "omkull" dom. He knows how to do liksom.

Patetiskt.

Du har för övrigt hela livet framför dig, så försök att inte hänga upp dig på den där sopan mer. Visst, han kanske uppfyller alla dina ideal på hur en kille ska kunna attrahera dig, men det är ju ingen ursäkt att han beter sig så som han gör liksom. Jag har lärt mig, det finns alltid nackdelar med allt. Och den här killen kan verka hur perfekt som helst på ytan, men det är faktiskt fortfarande insidan som räknas, sånna som bryr sig och har "riktiga" känslor.

Du verkar som en smart och driven tjej , så snälla akta dig för fällorna. Det blir bara onödiga spillda tårar eller en kamp för ingenting. Försök att vänja dig vid tanken att han kanske inte har en så "ren" innsida jämfört mot han skimmriga yta. Om hans nuvarande "tjej" också är en sopa så kommer det som du säger ändå sluta med att de går skilda vägar, men det kanske är så att de till o med förtjänar varandra!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera