Aviseringar
Rensa alla

han hör inte av sig


Ämnesstartare

Jag och en kille träffades under en kursdag för ett tag sedan. Hela dagen spanade vi in varandra och pratade och hade jättetrevligt. Han tog verkligen intiativ och flirtade verkligen märkbart med mig.

Sen bytte vi nummer och vi har smsat lite. Men det är jämt jag som måste ta intiativ till smsen, när jag skriver svarar han alltid trevligt och utförligt men efter ett tag slutar han att svara helt tvärt. Nu har jag skitit i att skriva eftersom jag vill att han sa ta intiativet och det har varit tyst i drygt en vecka. Fattar ingenting, han verkade ju jätteintresserad först. Betyder detta att han är ointresserad? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

KISSMEKISSME:

Betyder detta att han är ointresserad?

Nej det betyder att han är som Sebastian och inte orkar skriva några jävla SMS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sms är djävulens påhitt, ring ist.


   
SvaraCitera

Skriv ett sms och fråga om ni ska ses någonstans (café, bio vadsomhelst) och GÖR något. Vissa är sämre att uttrycka sig över sms än i verkligheten. Han kanske inte heller vill verka "på" eller liknande. Men skicka iväg ett sms eller ring honom tycker jag! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nej det betyder att han är som Sebastian och inte orkar skriva några jävla SMS!

Ni borde skärpa er på den punkten [no-no] Men om du var jätteintresserad av någon skulle inte du trotsa ditt sms hat och skriva endå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymous:

Han kanske inte heller vill verka "på" eller liknande. Men skicka iväg ett sms eller ring honom tycker jag!

men det känns som att jag tagit alla intiativ förutom flirtandet under den där dagen, jag bad om nummer, jag smsade först osv. han borde göra det [mad]


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Ni borde skärpa er på den punkten Men om du var jätteintresserad av någon skulle inte du trotsa ditt sms hat och skriva endå?

NEJ FAN, ALDRIG! Vet inte hur många tjejer som har dissat mig p.g.a. denna punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

NEJ FAN, ALDRIG!

[y]

jag skulle vilja göra likadant men jag är för toffel.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

men det känns som att jag tagit alla intiativ förutom flirtandet under den där dagen, jag bad om nummer, jag smsade först osv. han borde göra det [mad]

Men gör ett sista intiativtagande och bjud ut honom. Eller GÖR något tillsammans iaf så får han sin chans. Är han helt borta då så kan du ju lägga dissen [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

NEJ FAN, ALDRIG! Vet inte hur många tjejer som har dissat mig p.g.a. denna punkt.

Gosh... men varför? Sms är trevligt [rolleyes] Du tycker ju säkert om att skriva här till random folk så varför inte på sms? Skriva som skriva lixom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

ring ist

Men då kan det bli pinsamt tyst och stelt första gångerna, bättre att värma upp med sms [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KISSMEKISSME:

Men då kan det bli pinsamt tyst och stelt första gångerna, bättre att värma upp med sms

du är feg med andra ord[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

du är feg med andra ord

Nääää... eller jo... eller kanske [blush]


   
SvaraCitera

alltså bara för att man flörtar betyder det inte att man är intresserad[zzz]


   
SvaraCitera

Samma för mig, att det alltid är jag som måste börja. Nu har vi inte pratat på ett tag eftersom jag har tappat intresset.

Det kommer väl, när han känner fört.


   
SvaraCitera