Aviseringar
Rensa alla

Han hör inte av sig!


Ämnesstartare

Jag är så otroligt kär i en kille i min parallellklass. vi har träffats flera gånger under de senaste månaderna och till och med haft sex. Han är oftast den som tar kontakt och som föreslår att vi ska ses. för en vecka sen sågs vi, på hans intiativ. Efter den gången vi sågs så skrev jag någon dag senare på facebook chatten. han var väldigt kort och tillslut loggade han ut. jag förstod ingenting eftersom att vi hade haft det trevligt när vi setts några dagar innan. sen nästa dag skrev han till mig på chatten, jag svarade men han fortsatte att vara "off" och loggade ut utan att säga hejdå. nu har vi varit inne några gånger samtidigt, men han har inte hört av sig. varför gör han såhär?! [shake]


   
Citera

Uppenbarligen så vill han ligga med dig och inte så mycket mer. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vi ligger inte varje gång vi ses och vi höll på i flera månader innan vi hade sex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinjohansson:

varför gör han såhär?

hade du skapat tråden 10minuter senare så skulle det ha stått 1337!

OT:
Jag tycker att du ska prata med honom, kommunikation löser alla problem!

Han kanske bara är blyg osv. Alternativt så är han en sån där badoy ölkille som ba springer omkring skriker öl och samlagar både åt höger och vänster! Hur är han som person??


   
SvaraCitera

elinjohansson:

men vi ligger inte varje gång vi ses och vi höll på i flera månader innan vi hade sex...

Precis, men nu när han får det han vill är han inte lika intresserad av den biten [smile].


   
SvaraCitera

du hör ju inte av dig till honom heller
han kanske tror att du dissar


   
SvaraCitera

men prata med honom då.
förutsatt att du vill finna någon lösning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min situation är väldigt knepig att förklara. vi går i samma psykologi grupp och för några månader sen började vi plugga tillsammans. vi sågs några gånger i veckan och pluggade (plugg och plugg, vi satt mest och pratade) sen efter ett tag började vi ses mer på fritiden. om han bara ville ha mig för sex, skulle han låta det gå såhär långt..? han är väldigt trevlig som person, mot mig iaf. det första jag fick höra när jag började skolan var att han var dryg och bara hängde med några få personer. men han började höra av sig till mig och mot mig har han alltid varit trevlig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag får väl prata med honom , men jag är så rädd för svaret. är rädd för att det är som ni säger, att han är ett stort svin och bara varit ute efter det hela tiden.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

du hör ju inte av dig till honom heller
han kanske tror att du dissar

jag hör av mig också! men nu när jag har testat skriva två gånger har han inte varit speciellt pratglad..


   
SvaraCitera

MEN HALLÅ
det kan inte vara så att han vill att du ska höra av dig för en gångs skull?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinjohansson:

jo jag får väl prata med honom , men jag är så rädd för svaret. är rädd för att det är som ni säger, att han är ett stort svin och bara varit ute efter det hela tiden..

SuperKakan:

Hur är han som person??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

MEN HALLÅ
det kan inte vara så att han vill att du ska höra av dig för en gångs skull?

men det är ju det jag har gjort? om han ville det skulle han väl vara social när jag skriver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinjohansson:

på hans intiativ

Det är det här som är problemet. Ta eget initiativ! Vet att du skrev till honom, men gör det igen!

Prata med honom i skolan?


   
SvaraCitera

För mig låter det som om han bara vill utnyttja dig. Vilket kanske inte alls stämmer? Jag tycker att du borde prata med honom även om du är "rädd" för vad han ska säga. Bättre att få ett ärligt svar en att känna sig lurad.

Å andra sidan säger du att ni sets flera månader tidigare det här inträffade. Vad som helst kan ha hänt som tynger honom. Skolan, problem hemma, bråkat med vänner eller vad som helst.

Lycka till.


   
SvaraCitera