Aviseringar
Rensa alla

Han hör inte av sig.........


Ämnesstartare

Hej hej! Jag har ett litet problem. Träffade en så urgullig kille i helgen på fest och vi hade det verkligen sjukt kul tillsammans! Hängde med honom konstant i typ 4 timmar och han frågade om mitt nummer. Jag ville av någon anledning leka lite svår så han fick det inte på en gång, men sen vid slutet av kvällen/natten fick han det. Då tar man ju för givet att han ska höra av sig!!!! Det var alltså i lördags han frågade. Har inte hört ett pip och nu är det måndag kväll... Tror ni han kommer höra av sig?? Det kliar i mig, jag vill ju att han ska!!!!!!! [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror inte han kommer att höra av sig, vissa samlar bara nummer ^^


   
SvaraCitera
höna

du kan väl inte göra så mkt mer än att vänta


   
SvaraCitera

Kanske. Det vet inte vi mer än du. Slappna av lite, ringer han så ringer han. Annars kan ju du ringa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

du kan väl inte göra så mkt mer än att vänta

Ne jag vet men jag har sjukt dåligt tålamod!!!:.... därför jag frågar ER om vad ni tror hehe


   
SvaraCitera

hångla upp honom på nästa fest då


   
SvaraCitera

SMSa och fråga om han är kåt och vill ligga [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Kanske. Det vet inte vi mer än du. Slappna av lite, ringer han så ringer han. Annars kan ju du ringa honom.

Har ej hans nummer eller efternamn = typ kört. Eller visst kan jag snoka fram det genom gemensamma vänner på FB men känns lite väl desperat.


   
SvaraCitera

tinyone:

Eller visst kan jag snoka fram det genom gemensamma vänner på FB men känns lite väl desperat.

Sant. Fast eftersom han ville ha det på festen så lär han väl ringa, om han inte nyktrat till och ändrat sig.


   
SvaraCitera
höna

tinyone:

Ne jag vet men jag har sjukt dåligt tålamod!!!:.... därför jag frågar ER om vad ni tror hehe

han kanske råkade skriva 1 siffra fel i numret, eller så vill han inte ha kontakt med dig, eller så är han feg


   
SvaraCitera

så går det när man medvetet förstör sin chans.


   
SvaraCitera

höna:

han kanske råkade skriva 1 siffra fel i numret,

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

hångla upp honom på nästa fest då

Jovisst, det vore ju något hehe. Men går inte på hemmafest ofta alltså!!! och han är inte myndig.... och vi har inte samma umgängeskrets.... MEN FAN VAD VI KLICKA därför suger detta


   
SvaraCitera

adda honom på fb och skriv hej då. han kanske är feg eller tror att du inte är speciellt intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så går det när man medvetet förstör sin chans.

Vad menar du?


   
SvaraCitera