Aviseringar
Rensa alla

Han hör inte av sig.........


försök att ta det lungt. hoppa han hör av sig för din skull! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

adda honom på fb och skriv hej då. han kanske är feg eller tror att du inte är speciellt intresserad

jo det hade jag kunnat göra, men har varit i denna situation förrut då jag fått sitta o vänta som en jävla tok. Tillslut brast tålamodet och jag hörde av mig och då var inte killen ett dugg intresserad. SÅATTE självförtroendet är för närvarande inte på topp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little J:

försök att ta det lungt. hoppa han hör av sig för din skull! 🙂

TAck 🙂


   
SvaraCitera

tinyone:

Jovisst, det vore ju något hehe. Men går inte på hemmafest ofta alltså!!!

jo det gör det ju

tinyone:

! och han är inte myndig....

haha och du är?[crazy]


   
SvaraCitera

tinyone:

jo det hade jag kunnat göra, men har varit i denna situation förrut då jag fått sitta o vänta som en jävla tok. Tillslut brast tålamodet och jag hörde av mig och då var inte killen ett dugg intresserad. SÅATTE självförtroendet är för närvarande inte på topp.

vad har du att förlora?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

han kanske råkade skriva 1 siffra fel i numret, eller så vill han inte ha kontakt med dig, eller så är han feg

jag skrev in mitt nummer i hans telefon, är 99 procent säker på att jag skrev rätt...... men man vet ju aldrig. sen det här med fucking telefoner.... han har en iphone och jag en gammal skrutt samsung. har hört att ibland kan det krångla om iphone-människan skickar ett imessage, då kommer inte meddelandet fram!!! men nu försöker jag hitta svar bara kanske


   
SvaraCitera

tror ändå inte att han kommer höra av sig om du bara väntar passivt[sad]


   
SvaraCitera

Burrr:

adda honom på fb och skriv hej då.

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

jo det gör det juhaha och du är?

hehe jajamensan


   
SvaraCitera

passaro:

lol

men va[blush]


   
SvaraCitera
höna

tinyone:

jag skrev in mitt nummer i hans telefon, är 99 procent säker på att jag skrev rätt...... men man vet ju aldrig. sen det här med fucking telefoner.... han har en iphone och jag en gammal skrutt samsung. har hört att ibland kan det krångla om iphone-människan skickar ett imessage, då kommer inte meddelandet fram!!! men nu försöker jag hitta svar bara kanske

imessage skickas ju bara till folk med iphone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

vad har du att förlora?

nej sant men aa, jag får se hur jag gör... har ju inget att förlora men är FEG som en annan idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

imessage skickas ju bara till folk med iphone

jag vet, just därför. tänk om han skickat ett imessage....!!! FAAIL


   
SvaraCitera

Burrr:

men va

Det ger nog bättre utgång att skriva: hej. och inte hej då. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det ger nog bättre utgång att skriva: hej. och inte hej då.

hehe killen med kul humor?? alla fatta ju att han menade hej DÅ. alltså som va kul DÅ! fail....


   
SvaraCitera