Aviseringar
Rensa alla

HAN KAN INTE STRULA!


Semi:

SUG INTE PÅ HANS LÄPPAR DET LÅTER JÄTTELÄSKIGT.

Det är supermysigt! Typ bästa som finns din galning!


   
SvaraCitera

Strula inte med honom då. Problem solved.


   
SvaraCitera

stereo total:

Det är supermysigt! Typ bästa som finns din galning!

Var ihop med en kille en gång i tiden som envisades med att suga för hårt i min underläpp, gjorde svinont. [cry]


   
SvaraCitera

Jag har också träffat en kille som inte hade en aning om hur han skulle göra.. Men jag sa bara "Vad håller du med på med" Då sa han "vaddå", då sa jag "Sluta försök kväva mig med din tunga" Och efter det blev han en tio-poängare


   
SvaraCitera

slappa han tvärs över ansiktet o skippa strulandet o g rakt på knullet, så behöver du inte se han mera sän[wink]


   
SvaraCitera

stereo total:

Det är supermysigt! Typ bästa som finns din galning!

En gång hade jag en blåstävling med en flicka, väldigt oplanerat. Det var inte mysigt, tror inte motsatsen är mysig heller.


   
SvaraCitera

Vad menar du med strula ens? Är inte det när man kysser någon samtidigt som man typ tafsar på personens kropp?


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

Vad menar du med strula ens? Är inte det när man kysser någon samtidigt som man typ tafsar på personens kropp?

aka hångel


   
SvaraCitera

Bra alternativ: Berätta för honom hur du vill bli hånglad med
Okej alternativ: Sluta hångla med honom
Dåligt altenativ: Stå ut


   
SvaraCitera

isola:

aka hångel

Fattar inte skillnaden, om det finns någon.


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

Fattar inte skillnaden, om det finns någon.

Nä det är samma sak. Fast uttrycken kan ju ha förändrats sedan jag var "ung".


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

Haha får kanske vänta ett tag innan jag snackar med hnm eller försöka ta kontrollen själv, men det är så svårt för han är så självsäker så han tror säkert att han gördet skitbra. Om jag "tar över" tänk om han då tror att jag är dum i huvet o ba "vafan håller hon på med!?" ?...


   
SvaraCitera

Annars kan du ju alltid stirra på honom besviket varje gång han försöker, typ såhär:

Image


   
SvaraCitera

malber:

Var ihop med en kille en gång i tiden som envisades med att suga för hårt i min underläpp, gjorde svinont.

Men usch, precis som allt annat måste det göras bra! Mjukt och försiktigt.

Semi:

En gång hade jag en blåstävling med en flicka, väldigt oplanerat. Det var inte mysigt, tror inte motsatsen är mysig heller.

Vadå blåstävling?


   
SvaraCitera

stereo total:

Vadå blåstävling?

Tänk dig att du är mig nu, du vet nog att jag inte är en så seriös person när det inte behövs, det vet nog alla. Tänk dig då att du är med en människa du är mer bekväm med än någon annan på hela jorden, som också är rätt oseriös. Du har nu din mun i hennes mun och ni stirrar i varandras ögon väldigt intensivt (sådär 90-tals action coolt) och på något sätt kommer ni samtidigt fram till att det bästa att göra nu är att blåsa. Fullt ut BLÅS. En strid av vilja, styrka och lite sexighet börjar, den första som viker undan förlorar. Jag (du) förlorar.


   
SvaraCitera