Aviseringar
Rensa alla

Han kommer ALDRIG, mitt fel?


DrunkGreenFish:

Om de ändå vore så, skulle nästan bli glad. XD

varför skulle du bli glad av det :s


   
SvaraCitera
time
 time

enhimmelskdrog:

varför skulle du bli glad av det :s

För då skulle det inte vara nåt fel på henne, bara ett tekniskt könsbekymmer och det kan hon ju inte göra något åt direkt [wink]

Gissar jag, då. Har alltid tänkt att det skulle vara lättare att bli dumpad för en kille än för en annan tjej, till exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför skulle du bli glad av det :s

För då skulle han iaf komma av nån. När han e så orolig för de där. 😛


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Gissar jag, då. Har alltid tänkt att det skulle vara lättare att bli dumpad för en kille än för en annan tjej, till exempel.

jaaaaa, kanske. har aldrig riktigt funderat på det

DrunkGreenFish:

För då skulle han iaf komma av nån. När han e så orolig för de där. 😛

låt honom kolla på bögporr då och se om det händer något [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

För då skulle det inte vara nåt fel på henne, bara ett tekniskt könsbekymmer och det kan hon ju inte göra något åt direkt

Precis. Då gör inte jag nått fel.. :O


   
SvaraCitera
time
 time

Hade visst fel. [blush] Men alltså, kommer han inte ens när han runkar? Det måste ju inte vara något fel direkt, men det är nog inte ditt. Tyvärr brukar man vara lite snabb med att anklaga sig själv, men i det här fallet är det samma sak som om din pojkvän hade haft många finnar och du trott att det var på grund av dig. Att han inte kommer kan vara att han har någon slags mental spärr och behöver arbeta av sig lite grann och komma på varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låt honom kolla på bögporr då och se om det händer något

Bara o kolla på hans historik i datorn. Kolla vilken porr han kollat.


   
SvaraCitera

DrunkGreenFish:

Bara o kolla på hans historik i datorn. Kolla vilken porr han kollat.

vad har han kollat på då?


   
SvaraCitera

DrunkGreenFish:

Neh han e rätt tråkig så, faktiskt.. Han vill bara älska. Han vill inte ens knulla utan ska älska me mig..

Vad fan är skillnaden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså.. Så skönt me nått seriöst svar..
Har funderat på om de e nått me honom men lättare o skylla på mig eller nått sådant.
O jo han kommer, när han e själv. Men de går inte om jag e i samma rum eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad har han kollat på då?

Lite svårt o kolla de utan hans dator tycker jag.. 😛

stereo total:

Vad fan är skillnaden?

De e skillnad. Älska så e de bara romantiskt typ, knulla hårt o mycke. Så e de i alla fall här.


   
SvaraCitera

låt honom gå till doctorn


   
SvaraCitera
time
 time

DrunkGreenFish:

Men de går inte om jag e i samma rum eller så.

Men, pratar ni inte om det här med varandra? Vad uppger han själv för orsak? Kommunikation är A OCH O i ett förhållande. Måste bara poängtera det.


   
SvaraCitera

DrunkGreenFish:

De e skillnad. Älska så e de bara romantiskt typ, knulla hårt o mycke. Så e de i alla fall här.

Jag tror att du är en kille. Men det hör inte hit. Kommunicera mer med din partner. Prata om ert sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vi pratar. Dock inte tillräckligt mycke men, man kan inte prata konstant heller. 🙂

stereo total:

Ja i så fall får du tro de. O vi pratar om de.


   
SvaraCitera