Aviseringar
Rensa alla

Han kommer alltid för fort. Killar, hur hade ni tänkt?


lovepayyouback:

tänk om det blir så att alla snygga tjejer inte får ligga för de är helt enkelt för snygga

Det där går ju inte ens ihop. [crazy]


   
SvaraCitera

Idoless:

- Ni alltid kom för fort
- Tjejen aldrig kom

Varför fortsätter denna idiot att försöka ha sex med mig?


   
SvaraCitera

är bara nice att komma fort ju. det viktiga och det man strävar efter vid sex är ju att killen skall komma, så ju fortare det sker desto bättre[smile]


   
SvaraCitera

Vilket jävla cp, men hey desto bättre för mig [party]


   
SvaraCitera

oj [rolleyes]


   
SvaraCitera

Försök andra ställningar? Jag märkte att jag kommer lättare i vissa ställningar när jag hade flickvän. Mhm. [blush]


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Har man sex tio gånger med en person, utan att denne kommer så har killen inget intresse av att få dig att komma.

Det där är inte sant eftersom att vissa tjejer kan ha jättesvårt att komma. Vissa killar kommer också väldigt snabbt, särskilt om de har sex med tjejer de gillar. Har varit med tjejer som fått mig att komma inom en minut när jag haft sex med dom, och tjejer som har jättesvårt för att komma medans andra kommer skitlätt av lite vanlig hederlig klitoris-stimulation.

Ha sex så mycket du kan så att han vänjer sig vid dig, om han fortfarande kommer för tidigt så finns det knep han kan använda för att träna upp sig. Tror att man kan göra andningsövningar eller något har jag för mig. Eller knipövningar var det kanske.

Om inte det är tillräckligt så är det bara att säga till honom att gå ner på dig, om han inte lyckas då så är han bara kass [zzz]


   
SvaraCitera

@TS: Tror det kan ha att göra med en kombination av att du är trång och att han är nervös. Kan faktiskt vara så att han tycker att du är jävligt het eller bra i sängen, och därför blir lite FÖR upphetsad - särskilt som ni inte har sex så ofta.

Testa längre förspel, detta kan hjälpa för att kuken har en tendens att bli lite "härdad" under förspelet. Använder ni kondom? Ni borde, med tanke på typen av relation ni har, men även för att det kan hjälpa mot att han kommer för tidigt.

Galvmeister:

Har man sex tio gånger med en person, utan att denne kommer så har killen inget intresse av att få dig att komma.

Bullshit. Tog typ 3 månaders intensivt sex med min exflickvän innan jag någonsin fick henne att komma, och nog fan försökte jag då. Första gången det faktiskt gick var efter 45 minuter oralsex, och hjälpte hon ändå till med sin vibrator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt tips är att du suger av han tills han kommer och sen låter han slicka igång dig. Efter en stund är han nog redo igen så bara smeka eller suga lite till så är han hård igen. Och då kan han ha sex med dig länge eftersom han kommit en gång redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Har man sex tio gånger med en person, utan att denne kommer så har killen inget intresse av att få dig att komma.

TallBall:

Det här, tror inte han bryr sig om dig.

isola:

Det ska du inte göra. Du ska skaffa en sexpartner som inte är ett omoget rövhål.

Jag glömde nog nämna lite grejer märker jag 😉 Så här ligger det till:

1. Jag har jättesvårt för att komma med en annan person.
2. Han är den första jag har varit nära med dock
3. Han har försökt väldigt mycket att få mig att komma genom oralsex bl a, men..
4. .. jag tycker att "vanligt" samlag är skönast, och det funkar bäst för mig.

Han lyckades hålla ut i 45 minuter en gång, först DÅ kom jag. Och då blev han jävligt glad 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_MrBig_:

Mitt tips är att du suger av han tills han kommer och sen låter han slicka igång dig. Efter en stund är han nog redo igen så bara smeka eller suga lite till så är han hård igen. Och då kan han ha sex med dig länge eftersom han kommit en gång redan.

Stringburka:

Testa längre förspel, detta kan hjälpa för att kuken har en tendens att bli lite "härdad" under förspelet. Använder ni kondom?

Mawns:

Ha sex så mycket du kan så att han vänjer sig vid dig, om han fortfarande kommer för tidigt så finns det knep han kan använda för att träna upp sig. Tror att man kan göra andningsövningar eller något har jag för mig. Eller knipövningar var det kanske.

Tack för svaren, förslagen skall tillämpas snarast ! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Första gången det faktiskt gick var efter 45 minuter oralsex

Idoless:

Han lyckades hålla ut i 45 minuter en gång, först DÅ kom jag.

Hm.. Vad är det med alla dessa 45 minuter? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

Vad kan det då bero på?

han ljuger... Testa å göra som på californication... när han säger att han ska komma så slår du honom på käften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

Vad kan det då bero på?

han ljuger... Testa å göra som på californication... när han säger att han ska komma så slår du honom på käften


   
SvaraCitera

Idoless:

Problemet är att killen kommer för fort 9 av 10 gånger

Definiera för fort? Hur lång tid?


   
SvaraCitera