Aviseringar
Rensa alla

Han kräver allt men kan inte göra ett skit själv


Han låter som ett riktigt jävla kap!


   
SvaraCitera

Vego_rebel:

det är ju inte så lätt att undvika, om jag ska bo ihop med han, jag kan vel inte städa halva hemmet? Jag vill ju kunna vistas öveallt i hemmet ...

Men herregud mänska. Du får väl ställa ultimatum. Om ditt mål är att få honom att hjälpa till i hemmet så får du väl hitta på strategier för att det ska bli så? Hur du sen väljer att göra det är ju upp till dig, att bara städa halva hemmet, att bara laga mat till dig själv etc, finns säkert en massa olika lösningar på det.

Hans beteende är fullkomligt oacceptabelt och du gör honom en GIGANTISK otjänst genom att inte lära sig hur fan man uppför sig. Han kommer aldrig att få nåt ordentligt jobb om han håller på sådär. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

Han blir ba ledsen om jag säger att han ska, och säger att jag inte älskar han för den han e,

HAha men snälla. Är han dum i huvudet? (ja..)
Det där är ju bara undanflykter. Han är en bortskämd latkorv.

Vego_rebel:

hur mot-argumenterar jag de?

Dumpa.


   
SvaraCitera

Jag tror både du och han behöver växa till er lite först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt om jag är hård...
men jag kan inte reagera annorlunda på detta.
Helt stört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

Jag har redan sagt att de kanske är bättre att vi bor isär, men då kommer han mer med bortförklaringar som att jag inte älskar honom och inte vill va med han

Vego_rebel:

just nu ger jag inte han spec. mycket av mina pengar

Men seriöst han är en jävla igel!

Vego_rebel:

säger att jag inte älskar han för den han e

Det är okej att inte älska honom när han är sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, tack för alla svaren, jag ska sluta ställa upp på han så mycket tror jag, om han fortsätter tjura så får de va. Jag vet att sit. låter sjuk, men omstänigheterna är ganska så tillkrånglade. Tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså
du vill väl bli hans fru, inte plastmorsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

ok, tack för alla svaren, jag ska sluta ställa upp på han så mycket tror jag, om han fortsätter tjura så får de va. Jag vet att sit. låter sjuk, men omstänigheterna är ganska så tillkrånglade. Tack

Rent spontant tycker jag att han låter som en idiot, men jag känner honom ju inte..

Att ändra på människor är inte så lätt, och ni verkar ju ha ganska olika åsikter om vad som gäller i ett förhållande. Dessa problem kommer bli tydligare och jobbigare om ni flyttar ihop, och kärlek är inte det enda som är viktigt i ett förhållande. Man kan vara hur kär som helst, men om det praktiska bara leder till konflikter dör kärleken ganska snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

alltså
du vill väl bli hans fru, inte plastmorsa

Fru?! fan heller, jag vill va sambo eller särbo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vego_rebel:

Fru?! fan heller, jag vill va sambo eller särbo

men du fattar grejen. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar jag hade en tjej som du[sad]


   
SvaraCitera