Aviseringar
Rensa alla

han lekte bara med mig...


AVregeritererad låS >TårD


   
SvaraCitera

Dagens läxa: folk är ohederliga och egoistiska, att falla för en person efter så kort kontakt är jäkligt dumt. Bättre lycka nästa gång, och försök hålla känslorna i styr tills du faktiskt känner personen i fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Dagens läxa: folk är ohederliga och egoistiska, att falla för en person efter så kort kontakt är jäkligt dumt. Bättre lycka nästa gång, och försök hålla känslorna i styr tills du faktiskt känner personen i fråga.

helt enig! det är dumt att få för stora förhoppningar då kan man bli sårad om det skiter sig.

skäms lite över att vara kille när jag läst den här tråden!


   
SvaraCitera
orcite

hheidi:

Allt började vid en fest, jag dansade, hånglade och talade med en kille, han var grymt söt mot mig och jag skulle nog säga att ingen nånsin behandlat mig så gulligt.

Ni tjejer fattar inte sånt... Killar som är så gulliga emot er, ta initiativ så mycket å gå framåt med er är players.....

Tjejer är verkligen dumma i huvet. Ni tar bara killar som är vana att hålla på med tjejer sådär.. Ni tror ni får kärlek bara för ni blir tagna så fort.. efterblivna är ni.. Satsna ni själva på en kille nångång.. En kille som kanske är blyg... Lovar dig att du har dissat så många killar som du hade kunnat haft det så jävla bra med men nejjjj du ska vara dum i huvudet du är ju en tjej, tjejer vill bara och tar bara och attraheras bara till players..

Bai

Killar som inte vågar tar initiativ vågar inte det för att de tror ni ska tänka han vill bara leka eller att han är ett svin.. De är rädda att bli kallade saker de inte är... Och sen tar ni killar som verkligen är svin.. DET ÄR ERT EGET VAL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera