Aviseringar
Rensa alla

Han lurade mig vad ska jag göra nu?


Ämnesstartare

Jag frågade min lärare förra veckan om han ville ha sex med mig och om han ville så kunde han ge mig godkänt i matten som han lär ut i. Så vi kom överens om det och hade sex hemma hos han i lördags. och det kändes lite konstigt eftersom jag är hetero men det gick bra för jag tänkte på betyget. Men nu när jag frågar honom om vilket betyg han ska ge mig så säger han att han inte kan ge mig godkänt för jag inte har presterat i matte. 

Så jag undrar om jag kan anmäla han för våldtäkt eller nått eftersom han bröt mot vårt löfte att ha sex för betyget? Jag sa till han att jag skulle säga till rektorn om att han har luggit med mig men då sa han att det skulle komma fram och spridas på skolan att jag var bög och det vill jag inte för då kommer jag få dåligt ryckte eftersom jag inte är bög.

Så vad ska jag göra för att rädda betyget eller sätta dit han snälla hjälp mig!


   
Citera
Ämnesstartare

Dill-Benefits-Remedies-Origin-Nutritive-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha seriösa svar xD


   
SvaraCitera

jag tycker det låter som du inte kan göra så mycket...Hur gammal är du? Visst kan du prata med rektorn, men vad ska du säga? Att du låg med din lärare för att få godkänt i matte. Du frågade honom ju honom. Kämpa på med ditt mattebetyg och jobba hårt för att nå en tillräckligt hög nivå. Det är en knepig situation du försatts i.Det bästa är nog ändå att låta det vara och dra lärdom av att aldrig utsätta dig för sådana situationer igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Latmask:
jag tycker det låter som du inte kan göra så mycket...Hur gammal är du? Visst kan du prata med rektorn, men vad ska du säga? Att du låg med din lärare för att få godkänt i matte. Du frågade honom ju honom. Kämpa på med ditt mattebetyg och jobba hårt för att nå en tillräckligt hög nivå. Det är en knepig situation du försatts i.Det bästa är nog ändå att låta det vara och dra lärdom av att aldrig utsätta dig för sådana situationer igen.

JAg är 14 och går i 8an. Men jag tror inte lärarna för behålla jobbet om det kommer fram att dom har knullat med elever xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade gömt en kamera som filmade också så jag har bevis xDxD
Jag har inte berättat för honom om klippet jag tänkte det blir överaskning sen och det kanske det blir men jag vill ju att han ändrar sig för om jag läcker den nu så kommer han vilja straffa mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och om jag läcker kommer alla tro att jag är bög så det är ett dilemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

luktar troll här...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK: Jag vill ha seriösa svar xD

o2zhyib6ztohpg1nxfgn.png


   
SvaraCitera

lol så jävla troll, varför ens driva om detta när det är personer som gör detta? Bara tråkigt och sorgligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du gick med på det är det inte våldtäkt. Eftersom det inte är kul att skämta om detta så borde du sluta. Det är inte våldtäkt om du gick med på det.


   
SvaraCitera

Antar att detta är troll men skryter ändå med det lilla jag lyckats lära mig under 2 år på ekonomiprogrammet Blink ;

- Är någon av parterna under 15 år så är det våldtäkt, vare sig den yngre vill/inte vill ha sex.

- Att filma när man har sex och någon är ovetande så bryter det mot lagen:
K4.png
4 kap.6 a §

Den som olovligen med tekniskt hjälpmedel i hemlighet tar upp bild av någon som befinner sig inomhus i en bostad eller på en toalett, i ett omklädningsrum eller ett annat liknande utrymme, döms för kränkande fotografering till böter eller fängelse i högst två år.


   
SvaraCitera

Du har haft samlag med en lärare för ett betyg? Jag har två råd att ge dig vännen.
Ett, se till att gå till rektorn eller en annan auktoritet med det, det är INTE tillåtet att ha sex med en elev. Och två - kontakta en kurator eller psykolog och fixa din självkänsla, du behöver det.
Jag hoppas att det löser sig för dig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa.jpg


   
SvaraCitera

adaq:
aa.jpg

image.jpg


   
SvaraCitera