Aviseringar
Rensa alla

Han lurade mig vad ska jag göra nu?


Ämnesstartare

Fyfan vilken lärare,  det är så hemskt att en lärare har sex med en elev det kalas "pedofil" men egenkligen var det inte ditt fel det var lärarens fel eftersom läraren accepterade att ni skulle ha sex, jag tycker att du ska säga till dina föräldrarvad som har hänt för det här är väldigt alvarligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:
Jag frågade min lärare förra veckan om han ville ha sex med mig och om han ville så kunde han ge mig godkänt i matten som han lär ut i. Så vi kom överens om det och hade sex hemma hos han i lördags. och det kändes lite konstigt eftersom jag är hetero men det gick bra för jag tänkte på betyget. Men nu när jag frågar honom om vilket betyg han ska ge mig så säger han att han inte kan ge mig godkänt för jag inte har presterat i matte. 

Så jag undrar om jag kan anmäla han för våldtäkt eller nått eftersom han bröt mot vårt löfte att ha sex för betyget? Jag sa till han att jag skulle säga till rektorn om att han har luggit med mig men då sa han att det skulle komma fram och spridas på skolan att jag var bög och det vill jag inte för då kommer jag få dåligt ryckte eftersom jag inte är bög.

Så vad ska jag göra för att rädda betyget eller sätta dit han snälla hjälp mig!

Jag tycker defenitivt du borde berätta för rektorn eller någon vuxen du litar på vad som hänt. Eftersom du är under 15 så räknas han som pedofil så det spelar ingen roll om du va med på det eller inte! Va inte orolig för att det ska spridas något rykte om dig ,lärare har inte behörighet att dela med sig om sån information till elever. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
lol så jävla troll, varför ens driva om detta när det är personer som gör detta? Bara tråkigt och sorgligt. 

Jag driver inte det är på riktigt xD

SvenskWithAttitude: Det är inte våldtäkt om du gick med på det.

MEn jag gick ju med på det för betyget. Vi hade kommit överens om att jag skulle få A i matte om vi hade sex och sen efter sexet så ändrade han sig så då bröt han avtalet så då kan det väl räknas som det?

ckallaanvaara: Den som olovligen med tekniskt hjälpmedel i hemlighet tar upp bild av någon som befinner sig inomhus i en bostad eller på en toalett, i ett omklädningsrum eller ett annat liknande utrymme, döms för kränkande fotografering till böter eller fängelse i högst två år.

Men det kan vara nån annan som har filmat hur ska dom bevisa att det är jag?

InteMycketMer: Jag har två råd att ge dig vännen.
Ett, se till att gå till rektorn eller en annan auktoritet med det, det är INTE tillåtet att ha sex med en elev. Och två - kontakta en kurator eller psykolog och fixa din självkänsla, du behöver det.
Jag hoppas att det löser sig för dig!

Men om jag går till rektorn med filmen eller bara säger som det är då kommer det att komma ut och eleverna kommer tro att jag är bög.

rigby: jag tycker att du ska säga till dina föräldrarvad som har hänt för det här är väldigt alvarligt!

Men då kommer dom också tro att jag är bög och dom gillar inte bögar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eisca: Va inte orolig för att det ska spridas något rykte om dig ,lärare har inte behörighet att dela med sig om sån information till elever.

Men det kommer alltid fram på nått vis och dom kommer säger till min mamma och pappa och dom gillar inte bögar heller. Fast jag är ingen bög jag hade bara sex med han för betyget men det kommer ingen tro på dom kommer tro att jag njöt av det och att jag är bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Om du gick med på det är det inte våldtäkt. Eftersom det inte är kul att skämta om detta så borde du sluta. Det är inte våldtäkt om du gick med på det.

Skolkat lite från so lektionerna? Han är under 15 och ändå om han är med på att knulla läraren så är det våldtäkt och det är läraren som straffas för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kioskmannen:

Skolkat lite från so lektionerna? Han är under 15 och ändå om han är med på att knulla läraren så är det våldtäkt och det är läraren som straffas för det.

Juridisk våldtäkt då. Men inte moralisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Juridisk våldtäkt då. Men inte moralisk.

Aa, så kan man faktiskt säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska tänka över sommaren hur jag ska göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*sniff* *sniff* japp luktar troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:
Fyfan vilken lärare,  det är så hemskt att en lärare har sex med en elev det kalas "pedofil"

Hebefili* om personen är i puberteten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Hebefili* om personen är i puberteten 

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:

Va?

Det är inte pedofili om personen är i puberteten, då är det hebefili


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Det är inte pedofili om personen är i puberteten, då är det hebefili

Nej jag menar att läraren är en pedofil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:

Nej jag menar att läraren är en pedofil

Nej läraren är en hebefil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:

Nej jag menar att läraren är en pedofil

Pedofili är när en vuxen person är sexuellt attraherad av en person som inte är i puberteten än. Så det är som schim säger, han är en hebefil.


   
SvaraCitera