Aviseringar
Rensa alla

Han orkar inte ha sex..


Ämnesstartare

Vi har varit ihop i ca 1år och 3 mån.
Vi har haft och har fortf ett bra sexliv, men han har tappat kondisen på senaste och gått upp lite i vikt, vilket sänker hans självförtroende (tror jag).

Sexakten avslutas ofta med en flåsande pojkvän som inte lyckas komma å är helt SLUT...

På senaste tiden har han börjat runka väldigt mycket, och "ber" sällan om sex.. Kommer jag och ber om sex då han runkat nån timme innan så får man ett "näe.. jag har ingen lust".

Hur är det egentligen med kondisen och sex?? Orkar ni inte engagera er i ert sexliv om ni tycker de senaste ggrna varit jobbiga konditionsmässigt??

Jag förstår ju honom fullt ut isf... men han e int direkt personen som pratar om känsliga saker[shake]


   
Citera

Fan vad drygt med en partner som onanerar i stället för sexar [n]

Börja ta med honom ut på promenader [y]
Mer hand och mun också kanske?


   
SvaraCitera

Hur mycket väger din pojkvän? :S


   
SvaraCitera

Han måste vara jävligt fet.


   
SvaraCitera

helt ärligt så är han väl trött på dig eller så är han bara tjock. fråga han om det är dig det är fel på.


   
SvaraCitera

Dumpa honom.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Hur är det egentligen med kondisen och sex?? Orkar ni inte engagera er i ert sexliv om ni tycker de senaste ggrna varit jobbiga konditionsmässigt??

Asså jag blir typ helt vild när jag tränat lite i gymmet, adrenalin o testosteron frigörs ju, så man blir rätt sugen på att ha en tjej hemma efter gymmet[wink]

Jag tror han blivit för tam av ert förhållande. Han har ingen jakt-lust/sex-lust alls.

Ingen utmaning med dig, och killen kanske aldrig tränar så han var inte mycket sugen från första början heller.

Unexpected:

Fan vad drygt med en partner som onanerar i stället för sexar [n]

Verkligen, skulle dumpa tjejen direkt om det inte va för att hon blivit våldtagen eller nått[chocked]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Verkligen, skulle dumpa tjejen direkt om det inte va för att hon blivit våldtagen eller nått[chocked]

öh okej [confused]


   
SvaraCitera

Unexpected:

,

Han försöker scora in lite poäng hos dig genom att visa sin feministiska sida.
Tror det går dåligt.


   
SvaraCitera

Stronghold:

sin feministiska sida.

Oj vad feministiskt [confused]


   
SvaraCitera

Unexpected:

öh okej [confused]

Ja om tjejen blivit våldtagen kan man ju fatta om hennes sexualitet blivit rubbad, men jag skulle inte acceptera att hon slösar bort all kåthet på sig själv, då är det ju givet att jag dumpar henne o jagar andra tjejer pronto, annars blir det ju en sjuk torka ><


   
SvaraCitera

Unexpected:

Oj vad feministiskt

Haha.


   
SvaraCitera

oerfaren:

"näe.. jag har ingen lust".

[surprised] galet!

ofta det händer [rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Mer hand och mun också kanske?

mer hand och mun? att jag ska göra mer med hand och mun på han menaru.. ? ja allså, jag gör ju d.. men det e trist och göra sånt tills han kommer, för då blire inget sex alls:/ han e ju slak i nån timme efteråt liksom.. Visst han kan ju göra med hand å mun på mej oxå, men jag tycker det e så tamt på nå vis, jag e ju ute efter romantik, ej BARA orgasmen.

Violine:

Hur mycket väger din pojkvän?

hahah han e inte FET allså.. han är typ 185cm, väger 77kg. Men han har gått upp massor sen han slutade på sitt energikrävande jobb och började som kontorsråtta;P
Och han behöver kort å gott ut å röra på sej mer.. har han själv sagt, han klagar ständigt på sina dåliga kondis efter varje sex.. å jag börjat förstå det NU att det är därför sexet blir färre.

franklinjames91:

fråga han om det är dig det är fel på.

jag vet att det int är mej det är fel på, inte för att låta dryg eller skrytig, men jag har alltid varit osäker på mig själv å ifrågasatt honom.. och han har aldrig komenterat mej som negativ när det gått dåligt i sängen exempelvis.

Greger_EFG:

Jag tror han blivit för tam av ert förhållande. Han har ingen jakt-lust/sex-lust alls.
Ingen utmaning med dig, och killen kanske aldrig tränar så han var inte mycket sugen från första början heller.

Där sa du nåt!! Allså... den här killen tog min oskuld, och jag har väldigt aptit på sex&kela m.m. Så jag har sagt nej till sex MAX 5ggr under hela vårt förhållande (1år).
Kan det vara det? Jakten i hans huvud finns int, och då är det inge kul längre?
Jag vägrade sex i somras en gång då han runkat första ggn framför porr då jag va HEMMA, å blev besviken, jag VA ju där liksom.. å när jag då vägrade så blev han helt frustrerad och ännu mer kåt å uppjakad och tyckte jag var hur sexig som helst...
kanske det som krävs?[crazy]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

men jag skulle inte acceptera att hon slösar bort all kåthet på sig själv, då är det ju givet att jag dumpar henne o jagar andra tjejer pronto, annars blir det ju en sjuk torka ><

Jaha, mitt förhållande är baserat på mer än bara sex i alla fall. Klart det skulle bli jobbigt och problematiskt i längden, men att dumpa direkt känns lite väl drastiskt.


   
SvaraCitera