Aviseringar
Rensa alla

Han planerar en otrohetsaffär


mediakatt:

I mitt huvud heter den Greger-smileyn.

Lite lugnare inlägg nu? [smile]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Lite lugnare inlägg nu?

Lite.


   
SvaraCitera

MrsVD:

något seriöst fel i hans nuvarande relation med flickvännen

detta, eller det mer troliga; något seriöst fel i hans nuvarande huvud.

MrsVD:

hade han gjort slut med sin flickvän och kanske försökt bli ihop med "gamla-på-G-tjejen eller vad kan hypotetiskt sett hända

jag tycker du ska föreslå att ni väntar med att bli ihop tills han gjort slut med sin nuvarande flickvän, svinigt annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Har han haft kontakt med film-tjejen även en kort period innan flickvännens resa? Eller bara strax efter flickväns avfärd?

Kontakt i flera månader innan med film-tjejen men han initierade aldrig till att flirta så öppet som strax efter hans flickvän åkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrsVD:

Kontakt i flera månader innan med film-tjejen men han initierade aldrig till att flirta så öppet som strax efter hans flickvän åkt.

Okej.

Beroende på hur kontakten har sett ut innan dess..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

detta, eller det mer troliga; något seriöst fel i hans nuvarande huvud.

heheheheeeee, som vad för fel? han verkar vara en smart man.

variabel:

jag tycker du ska föreslå att ni väntar med att bli ihop tills han gjort slut med sin nuvarande flickvän, svinigt annars.

dom verkar redan vara påväg att göra slut om han planerar att vara otrogen? visst, det är svinigt men det är inte som att film-tjejen bryr sig i detta fall med tanke på att hon typ "älskar" honom - klart som fan hon vidatar alla chanser hon kan få honom på nu. det här är enda sättet för henne med tanke på att han inte går med på att ses "utanför hemmet", bara film. flickvännen kommer bli sårad, men det är hans eget fel, inte film-tjejens.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

shajjn:

Beroende på hur kontakten har sett ut innan dess..

Den har bara skett över msn i över ett år, dock ett par gånger i veckan de senaste månaderna! Men han har inte flirtat så öppet på över ett år (sen dom var på G alltså) - så varför välja göra det nu med filmtjejen, den mest olämpligaste av alla tider då han just skaffat flickvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrsVD:

den mest olämpligaste av alla tider då han just skaffat flickvän?

Svårt att sia om. Fråga.


   
SvaraCitera

Jag har sett på en film med Jenna Jameason Dold text: (zombiefilm, men roligare om alla tror att det var porr [blush]) i tillsammans med en umare, inte fan betydde det att jag ville ha sex med honom [rolleyes]

Att se på film är inte samma sak som att ha sex/vilja ha sex [rolleyes]


   
SvaraCitera

MrsVD:

klart som fan hon vidatar alla chanser hon kan få honom på nu. det här är enda sättet för henne med tanke på att han inte går med på att ses "utanför hemmet", bara film. flickvännen kommer bli sårad, men det är hans eget fel, inte film-tjejens.

jag använder [wink] till de flesta tjejer, och har filmkvällar med dem. Har inget sex i tanke då [no-no]. Kanske du som blir ägd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Att se på film är inte samma sak som att ha sex/vilja ha sex

Sebbenen:

jag använder till de flesta tjejer, och har filmkvällar med dem. Har inget sex i tanke då . Kanske du som blir ägd?

även om han uttrycker sig som att "blir det inte lite farligt då om vi ser på film med tanke på att jag har tjej [wink]?" ???


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Åh, människor är så *snyft* ;(


   
SvaraCitera

MrsVD:

även om han uttrycker sig som att "blir det inte lite farligt då om vi ser på film med tanke på att jag har tjej [wink]?" ???

Okej, killen är körd i skallen [rolleyes]. Alltså, ja förstår inte hur någon kan lita på en annan person som någon gång varit otrogen. Om killen nu skulle vara otrogen med dig, hur ska du kunna lita på han? Då kan han göra detsamma mot dig sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Okej, killen är körd i skallen . Alltså, ja förstår inte hur någon kan lita på en annan person som någon gång varit otrogen. Om killen nu skulle vara otrogen med dig, hur ska du kunna lita på han? Då kan han göra detsamma mot dig sen.

Mjo, han är 23 dessutom så man tycker han borde veta bättre men vissa lär väl sig aldrig - eller den hårda vägen. Vet att man inte kan lita på honom, men å andra sidan känner jag att jag har allt så det skulle krävas mycket för en kille att vara otrogen mot mig om vi väl kom varandra nära. Visst, det kan ju komma svackor som att jag blir sjuk i några veckor eller är bortrest - då kommer ju chansen för han att vara otrogen och det är hemskt men jag försöker att inte tänka så långt... utan hoppas på det bästa? Men visst undrar jag hur fan han tänker egentligen?


   
SvaraCitera

MrsVD:

utan hoppas på det bästa? Men visst undrar jag hur fan han tänker egentligen?

Ser att du övergick från trejdepersonsperspektiv till första, bra gjort [smile]


   
SvaraCitera

MrsVD:

"blir det inte lite farligt då om vi ser på film med tanke på att jag har tjej [wink]?" ???

Det låter mer som om han skämtar? [rolleyes]


   
SvaraCitera