Aviseringar
Rensa alla

Han säger att han gillar mig för mycket för att ha sex?


Ämnesstartare

Hjäälp!
jag och min kille har varit tillsammans i ungefär tre månader snart och vi har ännu inte haft sex, enligt honom beror det på att han " älskar mig för mycket" och inte vill liksom " smutsa ner mig" p.g.a att jag är oskuld. Det konstiga är att han inte är en "snäll pojke" utan han är en kille med kriminell bakgrund, och har haft ett X antal sexpartens innan mig vilket jag både har hört från honom och hans kompisar. Så vad tusan är problemet? Eftersom att både han och jag har en utländsk bakgrund är det med sex och moral ganska viktigt, därav anledningen att jag fortfarande är oskuld. Men denna killen gör mig heelt crazy och jag pallar verkigen nt hålla på mig mer! Hans kompisars svar är att han gillar mig för mycket och har för mycket respek för mig. de säger också att han inte är "förhållandes" typen och hans längsta förhållande höll i ca en vecka, alltså är han en sån som bara ligger runt. Borde jag vara glad att han liksom respekterar mig och min kropp så mycket, eller borde jag ta illa upp? Man kan nästan inte göra annat, speciellt inte när man vet hur han egentligen är? Är det ngt fel på mig?


   
Citera
Ämnesetiketter

Kan vara som så att han är porrskadad kanske. [sad]


   
SvaraCitera

han har någon könssjukdom han inte blivit av med än?


   
SvaraCitera

youareallmine123:

Borde jag vara glad att han liksom respekterar mig och min kropp så mycket, eller borde jag ta illa upp?

han respekterar uppenbarligen inte din kropp och dina begär. han verkar ha en väldig dålig kvinnosyn där han ser den kvinnliga sexualiteten som någonting 'orent'.

det är definitivt inte något fel på dig. men du kanske kan fundera över om du verkligen vill vara tillsammans med en kille som bestämmer åt dig och ser tjejer som har haft sex som 'orena'. tänk, om du inte var oskuld hade han antagligen inte blivit tillsammans med dig - och då kan man fråga sig om han verkligen är intresserad av dig som du är eller bara av att du inte har knullat med någon annan.


   
SvaraCitera

Han borde istället kännasig hedrad som får äran att ta din oskuld, min pojkvän vart ännu mer inne på att vilja ligga med mig då jag är oskuld, men kan vara så att han är rädd att förstöra allt, att han kanske finally har ändrat sig från att vara en sex-kille till att bli en förhållande kille och därför rädd att gå tillbaka till bara sex sedan? Eller så kanske kan vill att du ska bli över-tänd så att du verkligen kan njuta av erat första samlag, du bör prata med han (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

tänk, om du inte var oskuld hade han antagligen inte blivit tillsammans med dig - och då kan man fråga sig om han verkligen är intresserad av dig som du är eller bara av att du inte har knullat med någon annan.

Jag är nästan 100 procent säker på att detta är seriöst och att han verkligen är intresserad. Han har själv sagt att det inte spelar ngn roll om jag e oskuld eller inte. Och enligt vår kultur anses det ju vara ngt otroligt fint att vara oskuld.. Shit alltså, vet verkligen inte vad jag ska tro.. Borde jag lämnna honom tro? [sad]


   
SvaraCitera

youareallmine123:

Jag är nästan 100 procent säker på att detta är seriöst och att han verkligen är intresserad. Han har själv sagt att det inte spelar ngn roll om jag e oskuld eller inte. Och enligt vår kultur anses det ju vara ngt otroligt fint att vara oskuld.. Shit alltså, vet verkligen inte vad jag ska tro.. Borde jag lämnna honom tro?

Prata med honom och berätta att du gärna vill förlora oskulden med han, och berätta att du är heltsäker på ditt val, och om han inte vill ta din oskuld, är det kanske ett bevis på att han inte vill ha sex med dig, ge han ett ultimatum eller nått (:


   
SvaraCitera

youareallmine123:

Borde jag lämnna honom tro? [sad]

det beror på såklart. trivs du med honom i övrigt? har ni det bra tillsammans osv? då kanske det är värt att vänta ett tag, men prata med honom om att du faktiskt vill ha sex - och att det inte gör dig smutsig.

samtidigt så kanske det är så att du väldigt gärna vill ha ett fysiskt uttryck för dina begär, och om du inte får det från honom kanske du vill vända dig någon annanstans?

det beror lite på hur du ser på förhållandet (vill du att det ska bli långvarigt eller är det mest trevligt för stunden?) och om du är beredd att ge upp vissa saker för det. i vilket fall bör du prata med honom om det, och vill du ha sex så säg det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

vill du ha sex så säg det.

Haha! Jag har verkligen gjort ALLT! t.o.m blivit avvisad när man kommer ner i de nedre regionerna... och förhållandet är otroligt seriöst, nästan lite för seriöst. Jag är ju ändå bara 18 år [shake]


   
SvaraCitera
höna

Budolicious:

han har någon könssjukdom han inte blivit av med än?


   
SvaraCitera

Birgrrr:

prata med honom om att du faktiskt vill ha sex - och att det inte gör dig smutsig.det

Sex behöver inte vara smutigt ju 🙂 Sex är fint såattsäga 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget jag vet om men det hoppas jag verkligen inte! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissJanuary:

Sex behöver inte vara smutigt ju 🙂 Sex är fint såattsäga 🙂

Eller hur! Men jag undrar om det är så att han har komplex över sin kuk. Alltså storleken så att säga.Det kan väl också vara en stor orsak?


   
SvaraCitera

föreslår att ni pratar om det där du och din partner.


   
SvaraCitera

när han är full då?


   
SvaraCitera