Aviseringar
Rensa alla

han slog mig och kallade mig hora


Ämnesstartare

hej
igår försökt min kille tala om för mig hur JAG ska sköta mitt jobb och att jag tror jag kan allt om mitt jobb då blev jag arg och puttade på han (inte hårt) och skrek på han.
Då började han slå mig med knytnäven på armen och sen spottade han mig i ansiktet 2 gånger då blev jag ännu mer arg så jag sa att han var en pedofil (han har haft sex med en 14 åring när han var 27, han är 31 nu och jag 21)
Då slog han min två gånger i huvudet, den sista gången ramlade jag ihop men jag förlorade inte medvetandet.
Vi fortsatte bråka, jag kalla han pedofil och han slog mig i revbenen så hårt att jag tappade luften några sekunder.
Sen dog han ner mig på marken och skakade mina armar, ställde sig upp och kallade mig för jävla hora.
Han sa även att jag var associal, psykist sjuk mm.

Jag har blivit våldtagen för några år sedan och jobbar fortfarande med de och har därför jätte svårt med ordet hora eftersom jag tänker att de var mitt fel och jag e en hora för jag kunde gjort något mer för att stoppa de.

Jag mår så dåligt nu, jag känner mig smutsig och äcklig, jag vill inte leva mer om jag ska vara tvungen att vara en hora i hans ögon.
Jag funderar på att aldrig mera ha sex då kan man väl inte vara en hora?

Nu kommer säkert folk tycka att jag är en idiot osv osv men jag var bara tvungen att skriva detta här.
Kan till lägga att han också var arg för att jag hade gömt hans telefon.


   
Citera
Ämnesstartare

lämna honom. + anmäl honom för misshandel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår att du mår dåligt över vad som hänt men du har absolut inget att skämmas över. Jag tycker du borde lämna killen och anmäla honom. Var stark! 


   
SvaraCitera
SOMBI

ja, du MÅSTE anmäla honom. du får gömma hans telefon hur mycket du vill och han får inte röra dig utan ditt tillstånd ändå.

du kan även knulla hur mycket du vill och ändå inte vara en hora, så länge du inte säljer din kropp för pengar. 

lämna din idiotjävel till pojkvän direkt, innan det är försent, och se till att han anmäls - han kommer slå någon annan efter dig.  


   
SvaraCitera

Lämna honom. Gör som du vill med anmälab men våld i nära relationer (eller öht) är inte okej och man bör göra vad man kan för att undvika personer man tenderar ha våldsamma relationer till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar vara ett äckligt svin, lämna honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lämna honom nu innan det blir värre. gör det. det kommer bara bli värre annars, jag lovar. anmäl också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när han sover är det enkelt att döda honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:
lämna honom. + anmäl honom för misshandel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativt;

df rqp: när han sover är det enkelt att döda honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:
lämna honom. + anmäl honom för misshandel 

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta

Asha:
lämna honom. + anmäl honom för misshandel 

pga detta

SOMBI: han kommer slå någon annan efter dig.

bonus

df rqp:
när han sover är det enkelt att döda honom.


   
SvaraCitera

som alla andra säger. Lämna och anmäl.
Du ska ju fan inte behöva vara med om sådant!


   
SvaraCitera
reben

m de dom andra säger

+ skaffa nån o prata med om våldtäkten o det som hänt nu


   
SvaraCitera