Aviseringar
Rensa alla

Han tittar på porr


Ämnesstartare

Finns det fler tjejer där ute som blir lite ledsna/besvikna eller känner sig aningen bedragen när ens pojkvän tittar på porr?

Jag vet att min kille tittar på porr. Han har berättat det för mig t o m. Han säger att jag inte ska ta det personligt och att det inte handlar om mig. Men jag kan inte undgå att känna att det stör mig på ett deprimerande vis.
Om vi inte har haft sex kvällen innan kan han sitta och titta på porr på morgonen. Visst, han vill slippa gå med bånge på jobbet, men varför stör det mig så mycket? Jag blir ledsen?
Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

drothina:

inns det fler tjejer där ute som blir lite ledsna/besvikna eller känner sig aningen bedragen när ens pojkvän tittar på porr?

Ja.

drothina:

han vill slippa gå med bånge på jobbet, men varför stör det mig så mycket? Jag blir ledsen?
Vad ska jag göra?

Du får lära dig att acceptera detta, det är på detta viset män fungerar..

De tröttnar helt enkelt på samma kvinna om och om igen och behöver lite omväxling, porr är alternativet som känns bäst..

Din pojkvän kikar alltså på porr för din skull.. Snart har han lust för dig igen! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

porr för din skull..

det var ett sätt att säga det annorlunda.... 🙂


   
SvaraCitera
ickus

drothina:

Finns det fler tjejer där ute som blir lite ledsna/besvikna eller känner sig aningen bedragen när ens pojkvän tittar på porr?

Porr är fullkommligt naturligt för män så jag brukar absolut inte störa mig. Det handlar inte om att han föredrar porr eller tycker att de på videon är finare, jag tror bara att de behöver tid ensam att take a load off. Försök acceptera det och prata med honom. Han kanske vill visa vad det är han kollar på om det nu skulle vara något han önskar sig (om han använder porr för erfarenhetens skull). Eller bara försäkra dig om att det inte är något speciellt.


   
SvaraCitera
ickus

S3ON:

De tröttnar helt enkelt på samma kvinna om och om igen och behöver lite omväxling, porr är alternativet som känns bäst..

Detta tror jag verkligen inte. Om inte pojkvännen råkar vara en idiot alltså.


   
SvaraCitera

ickus:

Detta tror jag verkligen inte. Om inte pojkvännen råkar vara en idiot alltså.

Såhär är det. Givetvis är man en idiot om man erkänner det. [zzz]


   
SvaraCitera

drothina:

Vad ska jag göra?

Du får väl försöka tänka vad du gör som skulle kunna få honom att bli ledsen, trots att du vet att det inte är något negativt mot honom.

Du pillar väl antagligen på dig själv antingen tänkandes eller tittandes på andra hunkar än honom skulle jag tippa på. Om sedan hans porrtittande påverkar erat samliv är det klart att du ska prata med honom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ickus:

Porr är fullkommligt naturligt för män

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du pillar väl antagligen på dig själv antingen tänkandes eller tittandes på andra hunkar än honom skulle jag tippa på. Om sedan hans porrtittande påverkar erat samliv är det klart att du ska prata med honom.

Nej. Faktiskt inte.
Porrtittandet påverkar inte sexlivet, men det påverkar min tillit för honom på nåt sätt.


   
SvaraCitera

drothina:

Nej. Faktiskt inte. Porrtittandet påverkar inte sexlivet, men det påverkar min tillit för honom på nåt sätt.

och du har ingen dildo etc?


   
SvaraCitera

oj, stoppa pressarna, jorden slutar snurra, han kollar på porr!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

och du har ingen dildo etc?

Jag har en. 18årspresent från killkompisarna som tyckte det var kul. Har inte använt den.


   
SvaraCitera
ickus

Dan_the_ironman:

och du har ingen dildo etc?

Lugn i stormen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

oj, stoppa pressarna, jorden slutar snurra, han kollar på porr!!!!!!!!!!!!!

Handlar verkligen inte om det. Vi kollar på porr tillsammans ibland. Det handlar om att han måste göra det utan mig och säger att jag inte ska ta det personligt.


   
SvaraCitera

ickus:

Lugn i stormen.

Det är något som skulle kunna ses som jobbigt för killar, så det är en relevant fråga.

drothina:

Jag har en. 18årspresent från killkompisarna som tyckte det var kul. Har inte använt den.

ok, men du kan väl prata med honom då, det behöver ju inte sluta med att han aldrig kollar på porr men ni kanske förstår varrandra bättre efteråt åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ok, men du kan väl prata med honom då, det behöver ju inte sluta med att han aldrig kollar på porr men ni kanske förstår varrandra bättre efteråt åtminstone.

Jag kan inte och vill inte tvinga honom att sluta titta på porr. Har ju pratat med honom om detta förut och det känns som om han kommer säga samma sak.


   
SvaraCitera