Aviseringar
Rensa alla

Han tittar på porr


ickus

Dan_the_ironman:

Det är något som skulle kunna ses som jobbigt för killar, så det är en relevant fråga.

Men helt opassande. Jag tror inte det är lämpligt för drothina att hämnas på sin pojkvän heller.


   
SvaraCitera

drothina:

Det handlar om att han måste göra det utan mig och säger att jag inte ska ta det personligt.

vad spelar det för roll vad han gör på sin alone-time? Alla behöver ett visst mått ensamtid för att fungera. Så länge han bara gör så harmlösa saker som att kolla på porr, varför göra en grej av det hela. Är det din självkänsla som spökar?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ickus:

Jag tror inte det är lämpligt för drothina att hämnas på sin pojkvän heller.

vänta va, på riktigt? Hämnas genom att använda dildo?! Oj.

Im out. vi spelar i olika ligor.


   
SvaraCitera

VARFÖR gör det dig ledsen? Finns det något bakom (så som dålig självkänsla). Arbeta på det i så fall [crazy]


   
SvaraCitera

Vad skönt att ni kan prata om det och att han inte smyger runt. Det borde väl snarare öka din tillit för honom än tvärtomDold text: (så länge det inte är överdrivet och han använder dåliga ursäkter)?


   
SvaraCitera
ickus

elverpigen:

vänta va, på riktigt? Hämnas genom att använda dildo?! Oj.

Jag ser nu att jag skrivit till fel person. Menade att skriva till Ironmankillen.

Och ja, vi spelar i olika ligor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ickus:

Men helt opassande. Jag tror inte det är lämpligt för drothina att hämnas på sin pojkvän heller.

Varför ska jag hämnas? Hämnas hans porrtittande med att smyga och använda dildo. Det är ju sjukt :s

Nintendo:

VARFÖR gör det dig ledsen? Finns det något bakom (så som dålig självkänsla). Arbeta på det i så fall [crazy]

Har ju alltid lite dålig självkänsla, och hans porrtittande gör det ju inte bättre...

världens starkaste man:

Vad skönt att ni kan prata om det och att han inte smyger runt. Det borde väl snarare öka din tillit för honom än tvärtomDold text: (så länge det inte är överdrivet och han använder dåliga ursäkter)?

Ja klart det är skönt att vi kan prata om det, men han gör det ju fortfarande när jag har sagt att jag känner mig bedragen...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

elverpigen:

vad spelar det för roll vad han gör på sin alone-time? Alla behöver ett visst mått ensamtid för att fungera. Så länge han bara gör så harmlösa saker som att kolla på porr, varför göra en grej av det hela. Är det din självkänsla som spökar?

Ensamtid. Klart han får de. Varför måste ensamtid betyda att man ska titta på porr eller göra nåt sånt överhuvudtaget? Porr är ett sätt att bli kåt, tillfredsställd whatever. Det får han ju. Ensamtid borde vara titta på fotboll eller va det nu kan vara.
En kille som måste kolla på porr för att han tröttnar på sin tjej lite då och då, de paret har ingen bra/sann relation.

S3ON:

De tröttnar helt enkelt på samma kvinna om och om igen och behöver lite omväxling, porr är alternativet som känns bäst..

Få lite omväxling är ju att man experimenterar med sin tjej, inte surfa in på en porrsida :/


   
SvaraCitera

Förstår inte riktigt varför tjejer blir så upprörda över sådana saker, betyder verkligen inte att han inte finner dig attraktiv, varför är du så osäker på dig själv? Kollar på porr tillsammans med min pojkvän ibland, delar med oss av vad vi har kollat på när vi har gjort det ensamma osvosv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Förstår inte riktigt varför tjejer blir så upprörda över sådana saker, betyder verkligen inte att han inte finner dig attraktiv, varför är du så osäker på dig själv? Kollar på porr tillsammans med min pojkvän ibland, delar med oss av vad vi har kollat på när vi har gjort det ensamma osvosv.

Jag vet att han inte gör det för att han tycker att jag inte är attraktiv. Dessutom tittar vi på porr tillsammans. Han har inga problem med att snacka om att han tittar på porr.


   
SvaraCitera

Har du pratat med honom kring hur du känner dig? Har ni försökt komma fram till något som skulle kunna kännas ok för båda?

Om inte, tror jag det är en bra ände att starta i.


   
SvaraCitera

drothina:

Jag vet att min kille tittar på porr. Han har berättat det för mig t o m. Han säger att jag inte ska ta det personligt och att det inte handlar om mig.

Både jag och min kille kollar på porr när vi är själva, ser verkligen inget konstigt med det, killar är sånna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Har du pratat med honom kring hur du känner dig? Har ni försökt komma fram till något som skulle kunna kännas ok för båda?

Ja, minst två gånger har jag tagit upp det. Vet inte riktigt om han har den sorts inställningen att mötas halvvägs :/

Frippe96:

Både jag och min kille kollar på porr när vi är själva, ser verkligen inget konstigt med det, killar är sånna.

Killar är sådana? Det finns verkligen inga regler över hur alla killar (eller tjejer) är eller ska vara. Och inställningen att "killar är bara sådana, de tittar på porr" är verkligen inte något man kan komma överens om.


   
SvaraCitera

drothina:

Vet inte riktigt om han har den sorts inställningen att mötas halvvägs :/

Tror det krävs ytterligare kommunikation från din sida, i så fall. För jag antar att du inte vill fortsätta känna osm du gör och må dåligt över det.


   
SvaraCitera

drothina:

Det finns verkligen inga regler över hur alla killar (eller tjejer) är eller ska vara

Tror de flesta killar runkar och kollar porr oavsett om de har förhållande eller inte, om det stör dig är ju ditt problem. Han är ju inte otrogen eller hur? Han raggar inte på andra tjejer eller hur?

Sen är det väl klart att ALLA killar kanske inte är sånna, finns säkert dem som virkar rosa hjärtan till sin flickvän istället med, eller bakar bullar eller vad som helst [crazy]

Och vad skall du göra åt saken? Förbjuda din kille att kolla porr? Är inte det ganska kontrollfreak psycho-aktigt?


   
SvaraCitera

Är ni bussiga och slutar dra alla män över en kam, inte för att porttittande är fel, bara att generella uttalanden som "killar är sådana" är löjligt destruktivt och störande. Finns dessutom flertalet tjejer som uppskattar porr (varför måste jag säga detta!!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Sen är det väl klart att ALLA killar kanske inte är sånna, finns säkert dem som virkar rosa hjärtan till sin flickvän istället med, eller bakar bullar eller vad som helst

Det handlar inte om att han ska ändra på sin personlighet och itne heller att jag ska förbjuda honom att se på porr för det tänker jag inte. Visst, killar tittar på porr men man behöver inte dra alla över en kam.

Nachac:

generella uttalanden som "killar är sådana" är löjligt destruktivt och störande. Finns dessutom flertalet tjejer som uppskattar porr (varför måste jag säga detta!!!)

Ja det är verkligen löjligt och som jag har sagt tittar jag också på porr, ibland, tillsammans med honom.
Att han gör det utan mig gör att jag förlorar nån slags tillit till honom.

Frippe96:

Tror de flesta killar runkar och kollar porr oavsett om de har förhållande eller inte, om det stör dig är ju ditt problem. Han är ju inte otrogen eller hur? Han raggar inte på andra tjejer eller hur?

Grejen är att han har varit otrogen en gång. Jag är orolig över sådana här saker varje dag och när han är ute. OCH när han tittar på porr. Därför är jag känslig och vet inte hur jag ska prata med honom om detta.


   
SvaraCitera