Aviseringar
Rensa alla

han tror inte på mig när jag säger att han är snygg!


Säg att han är fjantig och att du får tycka vad du vill, och förhör dig också om varför i hela fridens namn era utseenden skulle behöva komma i vägen för lite old fashion mys.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

enhimmelskdrog:

vad dryg han låter


   
SvaraCitera

visa tuttarna för honom, då förstår han att du verkligen vill ha honom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han gör det, endast för att du ska fortsätta. Han gillar det helt enkelt, så fortsätt ändå. Har själv använt den taktiken och den är nästan ofelbar. Tryck ner dig själv i skiten, och hon drar upp dig.


   
SvaraCitera

Starsky:

Tryck ner dig själv i skiten, och hon drar upp dig.

Bekräftelsevampyren :l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den fungerar, men i 7/10 fall får hon ett litet raseriutbrott som man enkelt lugnar med lite "förlåt, ja, men jag kan inte hjälpa det.." Har säkert kört den på 20 tjejer, har aldrig misslyckats[y]


   
SvaraCitera

Italiiien:

men jag tycker att han är snygg!

Beauty is in the eye of the beholder[y] (eller så är dina vänner bara avundsjuka) Eller ja... iafl för vissa är det så och kommer alltid att vara så[smile]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Han vill bara ha bekräftelse.

+

enhimmelskdrog:

vad dryg han låter


   
SvaraCitera

när folk säger så brukar jag säga "ja, ja, smaken är som baken. jag tycker du är snygg men vill du inte höra om det så får jag väl tycka det i tystnad. ska vi knulla nu?"


   
SvaraCitera

jag är sådan det beror på djupa psykologiska ärr ifrån mobbning i barndomsåren alternativt våldtäkt av förälder eller syskon mitt förslag är att du driver ut demonerna i hans huvud med hjälp av exorcism


   
SvaraCitera

Italiiien:

Han har sagt att han tycker att jag är för fin för honom osv...
När jag säger att han är snygg säger han jaja eller orka smöra

Förmodligen vill han bara att du ska tycka han är ful så du kan dumpa honom eftersom han egentligen inte vill ha dig lol!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han dåligt självförtroende så lär ju inte hans uppfattning ändras av att du upprepar 'du är snygg' osv... Det kan bara komma inifrån[party]


   
SvaraCitera