Aviseringar
Rensa alla

Han undviker frågan "är du intresserad?"


Ämnesstartare

Jag har under en kortare period träffat och umgås med en kille, vi har inte haft sex men däremot sovit med varandra ett antal gånger, kramas, pussas, hånglat... (kanske ska nämna att vi är båda i 20-års åldern).
Jag börjar dock bli lite trött på att jag inte vet vart han står och har försökt fråga honom ett antal gånger om han är intresserad eller vad han vill ha ut av detta? MEN han undviker hela tiden att svara på detta, han tar upp annat eller så skiter han helt enkelt i det helt. Hur ska jag vet vad han egentligen är ute efter när han inte svarar när jag frågar?


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga igen lite mer bestämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"VILL DU KNULLA, JA ELLER NEJ?????!!" :))


   
SvaraCitera
mynona

Du kan ju egentligen inte tvinga honom att tala om vad han inte vill tala om, men du har däremot rätt att skydda dig själv, så därför kan du helt enkelt säga att du blir osäker av att inte veta vad han har för syfte med det hela och säga att innan du vet det känner du dig inte bekväm, så får han sedan själv ta ställning till det - och är han intresserad bör den faktapresentationen få honom att reagera


   
SvaraCitera

Kan vara för killen är osäker om man vill vara med dig, låt det gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ställ honom mitt väggen" och säg  vad du känner och att han får svara om han vill och kanske varför ha undviker att svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, Det verkar som om han gillar dig, fast han inte vågade svara på din fråga för han var kanske osäker och visste inte vad han skulle säga, Men jag tycker att du kan berätta hur mycket du tycker om honom så får du se vad som händer ta hand om dig och lycka till 🙂


   
SvaraCitera