Aviseringar
Rensa alla

Han vägrar vara överst 😛


Ämnesstartare

blondieyou:

Men han är snygg :P, lite ytligt kanske..

Alla är vi ytliga. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ähm, vilken kanonkille det verkar vara.

Nej jag vet 🙁 men han var ändå charmig i början sen blev hans attityd värre.. Men hann få lite känslor drf det är svårt att bara sluta träffa honom, även om han verkar va ett svin..


   
SvaraCitera

Roll on:

Och dålig sexpartner, vilket kap.

I srsly lovez u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nejdå. Klart man ska vara med en kille om han är snygg. Sen att han har allvarliga attitydproblem, verkar lagom aggressiv, inte går att tala med och kass i sängen spelar ju ingen roll!

[crazy].. Usch när du lägger upp det så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Haha nej han är inte fet! han är helt normal, vältränad..

Då är väll kass på att pumpa då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Han är så jävla stark bara haha så han brukar bara lyfta upp mig på honom.

blondieyou:

tror han kommer bli sjukt arg

Jag skulle fan inte våga ha sex med honom! Han kan ju göra vad som helst låter det. Låter ju som han tvingar dig att sitta på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Ja asså jag funderar faktiskt starkt på att det är anledningen, att han är osäker.. En gång efter mkt tjat testade han i högst 2 min att vara överst och då åkte den ur så sluta han bara för det, precis som han tror att det är värsta grejen när d händer.

Låter astråkigt. Och om han även har kass attityd och tror sig styra över dig med hjälp av hans fysiska styrka anser jag att det är dags att leta efter nån trevligare snubbe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or stfu


   
SvaraCitera

Now_what:

prata med honom om det när ni INTE har sex föreslår jag.

större chans att han reagerar om hon gör det mitt under sexet när han är kåt, då blir han mer frustrerad och kanske går med på det bara för att få knulla. jag vet inte jag skulle då få damp och gå ur sängen iaf.

fast som det låter i dom andra inläggen så lär han ju bli förbannad och typ våldta/slå henne så det kanske är bättre om hon snackar med honom när dom inte har sex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

[crazy].. Usch när du lägger upp det så..

Kan ibland krävas faktiskt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Vad fan är det med denna killen?!
Någon som har erfarenhet av detta???

är han tjock?[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, dom sa att han inte var tjock. Han var normal och vältränad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken mes.[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

även om han verkar va ett svin..

verkar? rätt tydligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. jag gillade inte den killen. Helt sjukt att han bara ska få bestämma hela tiden om att hon ska vara överst hela tiden. Trist... Min kille spelar det ingen roll, men jag föredrar ibland att helst rida på honom, för det är då jag kan få en riktigt "skön" känsla... [smile]


   
SvaraCitera