Aviseringar
Rensa alla

Han vill ha ANALSEX... Jag är äcklad!!!...


SpongeBob:

men jag vill verkligen inte. . . . .

Hjälp ?

Du vill inte, det är allt som behövs för att skippa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

Säg nej? han lär väl knappast våldsknulla dig?

Då är han där och pillar med sina fingrar istället. Ännu mer otrevligt :S


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Hjälp ? [cry]

Fråga om du får testa på honom först då? På med strapon bara! Ha det som ultimatum; "Ja, om jag får testa på dig först".

Chansen är nog ganska stor att han ändrar instöllning då ;P


   
SvaraCitera

Du har fel kille om du tvekar inför att bara säga nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Fråga om du får testa på honom först då?

Och om han går igång på det också? *usch*


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Då är han där och pillar med sina fingrar istället. Ännu mer otrevligt :S

SÄG NEJ?? Du verkar vara väldigt tydlig med de thär iaf, säger att det är UTGÅNG ENDAST. då får du väl säga samma sak till din kille? och om han inte respekterar det kan du väl skälla på honom.


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Och om han går igång på det också? *usch*

Då får du helt enkelt bara säga nej. "Jeg vill inte" - skall väl inte vara så svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du har fel kille om du tvekar inför att bara säga nej.

Jag har väldigt dålig självkänsla och lyssnar tyvärr väldigt mkt på vad andra säger 🙁 Jag är hans toffla [cry]


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Alternativt sexvägra? :S Vet snart inte vart jag ska ta ivägen.. Blir bara.. Äcklad!!

ja, annars gillar jag detta förslaget:

Buddah:

Fråga om du får testa på honom först då? På med strapon bara! Ha det som ultimatum; "Ja, om jag får testa på dig först".

gå på hårt [badgrin]

alternativt kom med någonting perverst som du VET att han inte vill göra och försök få honom att fatta.


   
SvaraCitera

Den gången jag får en klick på min general, den gången kan vara min sista gång jag har sex. Försöka fortfarande övertala mig själv att tjejer inte skiter [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexig_matilda:

då får du väl säga samma sak till din kille?

Jag har försökt. Men så fort han blir kåt... Verkar det som hans minne bli raderat. Han har aldrig fått göra det, men han frågar.. Hans rörelser vill, hans fingrar vill, hans kuk vill...

Medan jag vill absolut inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SpongeBob:

Men då påstår han att han inte kan "kontrollera sig" när han är kåt ? :S

Då är det väl bara berätta för honom att det är våldtäkt. Analsex är ju annars inger man öht skall göra, bara sådär, i stundens hetta - utan det kräver förberedelse. Så.. Din pojkvän är lite knasig, skulle jag säga.

SpongeBob:

Jag förstår verkligen inte.. Jag blir avtänd och ligger hela tiden och är rädd för att han ska närma sig "utgången.."

Gör han det så är det bara kliva upp ur sängen och säga "Jag vill inte att du tar mig i baken, jag tycker det är obehagligt och avtändande!".

I annar fall så 'slinker' penisen inte bara in genom anus 'sådär' och försöker han fast du inte vill så skall han ta i bra mycket för att det skall funka - och då gör det nog ganska ont. Försöker han med det är det bara ge honom en örfil och gå där ifrån: det är våldtäkt.


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Jag har väldigt dålig självkänsla och lyssnar tyvärr väldigt mkt på vad andra säger 🙁

Samma här till viss del, MEN INGEN TAR MEJ I TVÅAN! [mad] För helvete bruden.
Han vet väl inte att du ser så allvarligt på det här, berätta bara hur det ligger till, han fattar.


   
SvaraCitera

SpongeBob:

Jag har väldigt dålig självkänsla och lyssnar tyvärr väldigt mkt på vad andra säger 🙁 Jag är hans toffla

hehe då tycker jag att du ska lyssna på mig i stället 😀 han har uppenbarligen inte fattat att du inte vill. därför måste du säga ifrån. han kommer säkert bli besviken, men vad tar du helst: hans besvikelse eller kuk i röva?


   
SvaraCitera

Din lösning:Image


   
SvaraCitera