Aviseringar
Rensa alla

Han vill inte ha sx..


Harpyja:

Nej men om man inte vill ligga med personen utan föredrar att onanera framför porr så är det i alla fall någonting som verkar fel. Eller du kanske föredrar sådant?

Jag har bättre saker för mig än att synda.


   
SvaraCitera

tweegy:

Mesta dels av sin vakna fritid spelar han datorspel...

Datorn, vet vi alla är ett stort problem när han varit utan den i 2 månader så vill han inte hamna där igen. Och jag lovar sexlivet blir säkert bättre.

Fråga han om han kan be alla sina vänner och allt med datorn att vara off i 2 månader... han lär börja igen efter 2 månader... men då säger du "allt var så bra tills du börja med datorn" han lär få ångest..![cool][badgrin]3


   
SvaraCitera

Förstår honom. Sex ligger knappt topp 10 som underhållningsform för mig.


   
SvaraCitera

Datorspel < sex

Men han kanske inte tänder på dig helt enkelt?


   
SvaraCitera

Eller så tycker han att det finns bättre saker än sex.


   
SvaraCitera

Mumble:

Jag har bättre saker för mig än att synda.

Good.


   
SvaraCitera

hatar sånna killar totalt värdelöst

leder bara till missnöje och bråk

lika bra att göra slut på eländet


   
SvaraCitera

tweegy:

Vad ska jag göra?

Ställer gärna upp och läser ditt problem, om du förstår vad jag menar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Fråga honom om han är bög. Rodnar han, blir sur, byter ämne eller helt plötsligt tänker ha sex med dig så är han bög. Eller också tycker han inte du är attraktiv nog.

Om du inte vågar fråga så kan du försöka göra honom riktigt kåt och på så sätt ta reda på det själv. Kan du strippa bra så gör det. Annars reta honom, dvs gå ner och låtsas att du ska suga av honom men sen vänder du av precis innan. Samma med kyssar, gå så nära så era läppar nästan möts sen går du undan. Slicka honom, riv honom med naglarna (går jag igång på som fan), grovhångla och jucka med kläderna på. Ja, bara fantasin sätter gränser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tweegy:

Jag har så in i bävelen trött på att räkna dagar utan sex och undra till nästa gång, bli nekad, alltid ta initiativet.. det blir nästan som en sjuk tävling. När vi väl har sex dessutom verkar han helt ha slutat bry sig om jag får orgasm eller inte.

gaaah... jag brukade ha samma problem förr, dock ej pga att vi hade för lite sex, mer det att vi slutade ha sex 5-6ggr/veckan efter några månader, så jag började "omedvetet" räkna dagar tills nästa gång... jag vet int varför, men det varit som en ond cirkel av att samtidigt tänka "nu var det 3 dagar sen.. tänder han ej på mej längre", dåliga tankar.

tweegy:

(i våras porrsurfade han o onanerade men var inte intresserad av sex med mig, ljög om det flera gånger dessutom. nu har han slutat säger han... men vill ändå inte ha sex särskilt ofta

om han porrsurfar å runkar så är det iaf ett tecken på att han är kåt, men att gör det istället för att hanh sex med dej, när ni endå knappt har nå sex, så tycker jag det är fel. Då borde du ta ett rejält snack med grabben.... Han e den där som "ersätter sex med porrsurfandet" då isf. Även fast han gjorde det enstaka gång, du har fått så pass lite sex att han ej ens ska vara värd att få porr-runka ;P

tweegy:

Vad ska jag göra? Och han är verkligen en snäll kille.. inget ass som bara ska dumpas utan vidare!

OF 5:

respektera det bara

absolut int bara respektera, eller jo visst, om du dumpar å går vidare samtidigt. Men jag menar.. du vill ha ut mer av förhållandet. han vill ej ha sex, men endå sitter han å porrsurfar, när du bara lääängtar efter att få sex, det e ganska respektlöst tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är inte längre attraherad av dig och förmodligen vet han inte ens vad kärlek är. Gör slut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

U fat and ugly girl. Han tänder säkert inte på dig. [smile]


   
SvaraCitera

Roligt att när en kille skriver något sånthär så är han en ytlig idiot som bara tänker på sex och bör brännas på bål, men nu är det ju fel på kille haha.

För övrigt låter det som att förhållandet saknar glöd, kanske dags att gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

hatar sånna killar totalt värdelöst

leder bara till missnöje och bråk

lika bra att göra slut på eländet

Om det vore en tjej skulle killen vara svinet för han vill ha mer sex, ganska ironiskt ^^. Fast det är väl som att tjejer blir slampor/horor om dom ligger runt men inte killar antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske föredrar onani och porrsurfande före sex, jag vet många killar som gör det. [smile]


   
SvaraCitera