Aviseringar
Rensa alla

HANDBAGAGEMÅTT


Ämnesstartare

`På easyjets hemsida står det att maxmåtten för handbagage är 56x45x25cm. är 25 djupet på väskan då?
ngn som flygiot med dom innan?ska till london.


   
Citera
Ämnesetiketter

25 kanske är ena bredden?


   
SvaraCitera

25 är djupet på väskan. Jag tror inte att jag har flugit med just dem, men de flesta flygbolag kollar inte storleken på ditt handbagage om det inte ser ut att vara mycket större än maxmåtten, samma sak med maxvikten.


   
SvaraCitera

Det kommer finnas en "lada" du an stoppa vaskan i pa flygplatsen for att kolla om den far plats men de lar inte kolla. De flesta handbagage slapps pa i alla mojliga former och storlekar.


   
SvaraCitera

siqia:

`På easyjets hemsida står det att maxmåtten för handbagage är 56x45x25cm. är 25 djupet på väskan då?
ngn som flygiot med dom innan?ska till london.

jag har reeest en hel del i mitt liv och aldrig sätt någon stoppa någon för förstort handbaggage... detta kan bero på att nästan alla handbaggage som görs, är gjorda så att man kan ha dem på flyget 😛 ... så såvida du inte gjort den själv så bör du nog inte oroa dig men men... man kan nog aldrig vara för extra försiktig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

jort den själv

lol wtf. GJORT mitt handbagage.. nä det är en köpt väska , eun rullväska. som både kan checkas in o inte. men tror de funkar . tack ändå


   
SvaraCitera