Aviseringar
Rensa alla

Handbolls VM damer - Sändningsmatcher?


Ämnesstartare

Handboll är en sport som jag alltid tyckt om att se på, särskilt i landslagssammanhang då det kvittar om det är män eller kvinnor. Och nu i stundande VM så har jag förfärats av bristen på sändningsmatcher över lag som inte rör Sveriges framväg. TV4 håller i sändningarna vad jag vet, men på varken den eller deras sport-kanal så kan man se några matcher som rör kvalspelet i alla de andra grupperna.

Sverige är ett land där Handbollen har stor popularitet bland folket, detta inkluderar även när damerna spelar. Frågan är då varför sänder TV4 inte fler matcher än vad man gör? Sändningarna kan heller de inte vara särskilt dyra att köpa upp med tanke på att evenemanget inte borde vara lika populärt i de flesta andra länder.

Till sist, finns det någon kanal eller sändningstider jag missat?


   
Citera
Ämnesstartare

Tror inte det sänds på våra kanaler, saknar det med. Handboll är skoj. Handboll är för övrigt den ENDA bollsporten som är jämförbar mellan damer och herrar i underhållningsvärde!!! Mer handboll åt folket.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sporten handboll är ingen höjdare men damerna som spelar visar ett stort underhållningsvärde när dom hoppar och studsar runt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Sporten handboll är ingen höjdare men damerna som spelar visar ett stort underhållningsvärde när dom hoppar och studsar runt. [cute]

Lite perverst tycker du inte? [crazy]

Håller förvisso med. Men knappast därför jag kollar på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Lite perverst tycker du inte? [crazy]

Jodå, det var även min avsikt. Tennis är inte heller fy skam. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Jodå, det var även min avsikt. Tennis är inte heller fy skam. [blush]

Såtillvida det inte är Kim Clijsters vi talar om här. Annat kan vi säga om Maria Sharapova. [smile]

13293-wimbledon_boys_except_one_looking_maria_sharapova_s_ass.jpg


   
SvaraCitera

Det bästa med handboll är att det alltid händer något.


   
SvaraCitera