Aviseringar
Rensa alla

Handelsbanken..


Ämnesstartare

Var på handelsbanken idag och skulle skaffa ett visa kort, ( är 16 år) så frågar hon om jag har handelsbanken, ja å pappa sa nej, efter en stund när hon hade varit tyst, sa hon. Du kan inte skaffa visa kort för att du inte har ett konto på handelsbanken, men då sa jag jag är ju här för att öppna ett konto och knyta det till det visa kortet jag vill skaffa, då sa hon: Ja men du och dina förmynare måste ha haft handelsbanken som bank ett tag, visa kort ger vi inte bara ut, det ger vi ut till våra kunder. Då menar hon alltså att man måste ha varit kund där en längre tid för att kunna skaffa ett visa kort? Är inte det dåligt? Hon sa även att mina föräldrar var tvunga att ha handelsbanken?

Det står ingenting om det på internet?
Dom kan ju skriva sådann information på handelsbanken.se.

Så vad tycker ni om detta? Är det rätt elr fel av handelsbanken att bara ge ut visa kort till sina "kunder" som varit i banken en längre tid?

Pe personligen tycker jag att vem som helt skulle kunna skaffa det, alltså bara att öppna ett konto. Men men jag blev sur som fan iaf.Vill kunna köpa saker på internet och det kan jag inte med mitt visa ung.

Aja. livet är inte alltid rättvisst.


   
Citera

Goooooooooo:

livet är inte alltid rättvisst.

Du har så rätt, du blir sur för att du inte får ett visa-kort från handelsbanken, medans vissa i afrika inte får vatten eller mat. Byt bara till Swedbank[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kanske inte ville ha dig som kund, testa en annan.


   
SvaraCitera
Exner

Är du kund, hos någon annan bank?

[mad]


   
SvaraCitera

Varför skaffar du det inte bara till den banken du är knuten till nu? Drygt och onödigt att ha två banker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goooooooooo:

Så vad tycker ni om detta? Är det rätt elr fel av handelsbanken att bara ge ut visa kort till sina "kunder" som varit i banken en längre tid?

Jag tycker handelsbanken gjorde rätt. Varför ansöker du inte om VISA i din bank?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till Swedbank [smile]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Gå till Swedbank

Håller med Gunvald[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Håller med Gunvald[bigsmile]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dandified:

Jag tycker handelsbanken gjorde rätt. Varför ansöker du inte om VISA i din bank?

Det finns bara visa ung hos swedbank och på handeösbanken har dom redigt visa från 16 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goooooooooo:

Det finns bara visa ung hos swedbank och på handeösbanken har dom redigt visa från 16 år.

Ska du handla på kredit [rolleyes]?


   
SvaraCitera

Goooooooooo:

Det finns bara visa ung hos swedbank och på handeösbanken har dom redigt visa från 16 år.

Jaha? Är du inte ung då?


   
SvaraCitera

gör som jag betala allting kontant, har jag alltid gjort och kommer alltid att göra, har aldrig haft nytta av mitt kort ^^


   
SvaraCitera

Goooooooooo:

Var på handelsbanken idag och skulle skaffa ett visa kort, ( är 16 år)

visste inte att man kunde skaffa visakort när man var 16...

NU HAR JAG JU GÅTT OMKRING Å VÄNTAT TVÅ ÅR I ONÖDAN!!!!!![mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera