Aviseringar
Rensa alla

Handikappomsorgen — nydroppade pärlor!


Ämnesstartare

Shu shu i cyberrymden, det våras för grobianserna, sa en vilsen Smålänning. Nåja, det var inte honom jag kom för att diskutera. Ville bara announce'a om att HANDIKAPPOMSORGEN ( "est. 2001 'n still numbero uno on teh m.i.c" ) åter har släppt nytt material. Det är Mista-Mista som nyss klivit ut från behandlingen och har två renodlade pärlor i bagaget. Även tre tidigare osläppta låtar har droppats publikt.

http://www.handikappomsorgen.se

Feedback är _ytterst_ välkommen!
Tack!


   
Citera
Ämnesetiketter

Låter som dogge doggelito med riktigt urusla texter, jättedåligt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fniss.


   
SvaraCitera

I lol'd [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är min baby ni pratar om, jag gråter i tysthet..
..men tar samtidigt åt mig av den konstruktiva kritiken!

Detta rör i allra högsta grad mig, varför är en annan fråga.
Släpp oss i v f inte ur sikte, för vi har hookat en deal nu.
Snackar jag skit? Gissa vem som kommer garva till sommar!


   
SvaraCitera

gewone:

Släpp oss i v f inte ur sikte, för vi har hookat en deal nu.
Snackar jag skit? Gissa vem som kommer garva till sommar!

Ingen fara, ingen kommer att vilja lyssna frivilligt på skiten iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska ni få så ni tiger, era lustigkurrar till muttrar i cyberspace! [wink]
Nu har nämligen Sebbe släppt ytterligare ett par spår. Personligen så står SYSKONKÄRLEK högt i kurs, men det är upp till er vad/vilka ni gillar bäst. Som vanligt finns all musik för nedladdning. Ni kan även lyssna direkt på sidan, nu finns _samtliga_ av de låtar som kommer att bilda första albumet på webben!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta hur jag för mig här ute i cyberrymden, fast jag är som en liten mus på jakt efter ost. Ja, närmare harsh reality kommer vi nog inte. Hur som haver så är jag här för att REPPA, samt meddela FAKTA..

Sebastian kastade upp två splitternya partylåtar på sidan för bara några minuter sen. Gratis nedladdning/lyssning gäller, så han vill att alla samlar in de intryck som kommer, och ge honom feedback i form av sidans gb. Så, that's what's up fellows. Håll nu i hatten och lyssna fett ey yo!

http://www.handikappomsorgen.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har vi sparkat boll i förorten bra j-vla länge hörrni. Det är dags för en uppgradering av konceptmotorn. Detta har såklart Sebastian stått för. Häromdagen sparkade han upp en ny slangbomb på sajten, redo för gratis nedladdning. Vi talar såklart om en uppfräschning av M.I.A's låt "Take Your Money". Denna kommer att ge er härliga vibbar i tår och fingertoppar under hela julen.

http://www.handikappomsorgen.se


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

wtf, nej


   
SvaraCitera

Lite väl mycket reklam i denna tråden kanske?


   
SvaraCitera

tom rövbajs är mer musikaliska.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

tom rövbajs är mer musikaliska.

lol xD Och va roliga dom är på scen, eller det kanske inte va någon i bandet som sket på scenen under deras sista spelning...


   
SvaraCitera

Ni slaktade paper planes, dö [sad]


   
SvaraCitera