Aviseringar
Rensa alla

Handla när allt är stängt


Ämnesstartare

Tjohej: Har Statoil nattöppet? Jag vet att 7-eleven har det, men Statoil?

Jag vet flera Statoil här i närheten som har öppet i princip dygnet runt. 7-eleven har väl bara öppet just 07-23 som namnet antyder? :O         


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag vet flera Statoil här i närheten som har öppet i princip dygnet runt. 7-11 har väl bara öppet just 07-23 som namnet antyder? :O

Statoil här stänger typ 21:00. 7-eleven har öppet 24/7 365 dagar om året. Så det är väll olika, från ort till ort. Eller stad till stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Statoil här stänger typ 21:00. 7-eleven har öppet 24/7 365 dagar omåret. Så det är väll olika, från ort till ort. Eller stad till stad.

aha, där ser man 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan köpa jättesmå (typ 2-3dl) mjölk på McDonalds, minns reklamen om att de börjat göra happy meal efter tallriksmodellen och att man då kunde få mjölk till. Så man bör väl kunna köpa mjölk separat.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Tjohej:
 Har Statoil nattöppet? Jag vet att 7-eleven har det, men Statoil? Ja, kanske. Beroende på var i landet man befinner sig 😮 

Finns vissa Statoil som har öppet dygnet runt över hela landet där det lönar sig att ha  öppet dygnet runt, finns även andra mackbolag som har det så.
Truck-mackarna som exempel där är det livat dygnet runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Finns vissa Statoil som har öppet dygnet runt över hela landet där det lönar sig att ha  öppet dygnet runt, finns även andra mackbolag som har det så.
Truck-mackarna som exempel där är det livat dygnet runt.

Jaså, där ser man! 🙂 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Kan man? 😮 Där ser man! Tumme upp

a, typ 2 dl som e kan köpa till maten ist för läsk  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha. Ja, ett nyttigare alternativ Tumme upp

shatter:

a, typ 2 dl som e kan köpa till maten ist för läsk  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa kossor så är problemet löst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Skaffa kossor så är problemet löst

bor inte på landet :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

bor inte på landet :/

Kan ha i lägenheten/hus Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

statoil är bra när man vill handla sent för tredubbla priset


   
SvaraCitera

Schism:
statoil är bra när man vill handla sent för tredubbla priset

brukade bo nära ett dygnet runt/året om-öppet statoil. var typ, 100 meter, max. ica låg 300 meter bort. brukade handla på statoil. typ alltid.
kan till mitt försvar säga att jag knappt åt under den perioden.


   
SvaraCitera