Aviseringar
Rensa alla

Handlar du på mellandagsrean?


time
 time
Ämnesstartare

Nu är högtiderna slut men i köpcentrum runt hela Sverige är det kaos. Sitter just nu själv på Gränby centrum i Uppsala och tar en stärkande latte mocha för att ens våga gå längre in i byggnaden på grund av alla shoppande kunder.

Brukar ni handla på mellandagsrean? Vad satsar ni på att skaffa isåfall?


   
Citera
Ämnesetiketter

skulle inte säga att reor är töntiga, men reor är otroligt jobbiga och jag blir rädd för andra konsumenters hetsande så därför undviker jag stora reor i den grad jag kan.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jag köpte julklappar till familjen före jul förstås men ska hitta några grejer till mig själv och till hushållet nu under rean. Vi ska hitta en mjölkskummare, en vattenkokare och jag ska se om en kofta jag spanat på länge finns kvar!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

subhuman girl:
skulle inte säga att reor är töntiga, men reor är otroligt jobbiga och jag blir rädd för andra konsumenters hetsande så därför undviker jag stora reor i den grad jag kan.

förstår det till hundra procent. I Stockholm vågade jag mig inte ens ut i mellandagarna, här är det fortfarande stressigt men inte oöverkomligt!


   
SvaraCitera

när e det?


   
SvaraCitera

reor är för wt och dessutom finns det inget jag vill ha som någonsin reas ut


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

lmaomynigga:
när e det?

Haha. Nu!


   
SvaraCitera

time: Ja, men jag har redan fått det viktigaste i julklapp

Var tvungen att köpa ett par saker bland annat ett par raggsockor. I vanliga fall brukar jag inte springa på reor.


   
SvaraCitera

Tickstart: reor är för wt 

vad är wt med en rea? 


   
SvaraCitera

time:

Haha. Nu!

immorn då?


   
SvaraCitera

lmaomynigga: immorn då?

lär dessvärre pågå större delen av januari


   
SvaraCitera

subhuman girl:

lär dessvärre pågå större delen av januari

bra


   
SvaraCitera
Kudhos

time: Nja, jag kikar mest runt

svaga erbjudanden tyckte jag.


   
SvaraCitera
mynona

Jag handlar på alla slags reor när jag har anledning, men jag köper sällan saker. 


   
SvaraCitera

de höjer priserna inför jul och sänker till de normala efter


   
SvaraCitera