Aviseringar
Rensa alla

Handlingsförlamad


Ämnesstartare

Underlig:

Sjönk som en sten nyss dock.

Ibland sjunker man som en sten, ibland är man korkad och glad som en frigolitbit som bara flyter omkring där och har det kul. Det kanske blir bättre i morgon? SOOOOOOOOOV så SÖTTTTTT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

Ibland sjunker man som en sten, ibland är man korkad och glad som en frigolitbit som bara flyter omkring där och har det kul. Det kanske blir bättre i morgon? SOOOOOOOOOV så SÖTTTTTT!

Ne blir aldrig bra en hel dag, är nån kvart eller så.

DU MED NÄR DU SOVER [love]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

Till alla er som har det likadant just nu:

[love]

Virvelvind:

Jag har liksom drömmar och framtidstro men när jag mår dåligt inombords ser jag allt genom ett äckligt filter och jag skjuter upp allt jag måste göra, för att jag vill göra det med rätt känsla!

Det där är också helt sjukt typiskt mig, man tänker sig hur allt ska bli bra också tänker man hur man ska göra det. Men det funkar inte sen, det blir aldrig rätt läge..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

jag har till och med tappat lusten att göra hushållsarbete och duscha trots att det är livsnödvändiga grejer D:

Vet precis hur det är. Det enda jag orkar är att ta hand om djuren, tack och lov.


   
SvaraCitera

Virvelvind:

jag har till och med tappat lusten att göra hushållsarbete och duscha trots att det är livsnödvändiga grejer D:

Duscha och hushållsarbete är väl allting utom livsnödvändigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Duscha och hushållsarbete är väl allting utom livsnödvändigt.

haha, jag älskar dig. Du har just gjort mitt liv lättare!


   
SvaraCitera

Virvelvind:

haha, jag älskar dig. Du har just gjort mitt liv lättare!

I sense sarcasm, fast visst alla älskar mig.
Däremot så handlar det ofta om vad andra tycker, går man ut i allmänheten så vill de flesta förstås göra det (captain obvious).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

I sense sarcasm

Jag är sällan sarkastisk och definitivt inte den här gången! sarkasm är inte mitt språk [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Till alla er som har det likadant just nu: [love]

[love]

Men det blir bättre. Någon gång. Så är det bara.


   
SvaraCitera