Aviseringar
Rensa alla

Handstilsdagen


farbror gugge:

har för ful handstil för detta

tror ej jag sett din handstil! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Samma här. Skrev några randomgrejer på några lappar, tänkte att nej, det här är inget jag vill bli associerad med och slängde dem. [n]

mh, jag kom inte ens så långt :c

Blivande_japan:

tror ej jag sett din handstil! [surprised]

tur det!


   
SvaraCitera

farbror gugge:

tur det!

vill ju se nu[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vill ju se nu[blush]

den är inte så fin :c


   
SvaraCitera

farbror gugge:

den är inte så fin :c

vill ändå se!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja

Bild 4.jpg


   
SvaraCitera

Les voleurs:

tja

Är det ett affro man skymtar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Är det ett affro man skymtar?

möjligen [blush]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

möjligen [blush]

Åh. Ser fint ut hur som. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Åh. Ser fint ut hur som.

tack [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

tja

ja! fina ögon, men samtidigt synd att det här är det närmaste man kommit en bild på dig. kapitäler är för övrigt det näst bästa, gemener är det enda riktiga (fast av någon anledning versalerar jag som folk när jag skriver för hand, det kommer liksom per automatik).

on topic:

Image

webbkameran vägrade fokusera på texten, men men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ja! fina ögon, men samtidigt synd att det här är det närmaste man kommit en bild på dig. kapitäler är för övrigt det näst bästa, gemener är det enda riktiga (fast av någon anledning versalerar jag som folk när jag skriver för hand, det kommer liksom per automatik).

tacktack
tycker dom ser aningen egyptiska ut, tror faktiskt jag har lite egypten i blodet genom gammelmormor eller något liknande.
enligt mig gör sig gemener bäst i maskinskriven flytande text, medans kapitäler gör sig bäst i handskriven tusch- eller bläckpennetext (egentligen lika gärna versaler, då det omöjligt går att se vilken av dom det är i handskriven text, förutsatt att inga gemener är med, med det låter coolare att säga kapitäler [cool])
versaler är ju väldigt snygga i enkla ord eller mindre text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

enligt mig gör sig gemener bäst i maskinskriven flytande text, medans kapitäler gör sig bäst i handskriven tusch- eller bläckpennetext

man borde stenografera varje gång man skriver för hand!!! bästa idén! man frånkommer problemet med versaleringens vara eller icke-vara helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

man borde stenografera varje gång man skriver för hand!!! bästa idén! man frånkommer problemet med versaleringens vara eller icke-vara helt.

tss vilka prettoproblem
men stenografi är ju i och för sig jättefult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ögon näsa lapp

Fattar inte, hur fick du lappen att sväva...?


   
SvaraCitera