Aviseringar
Rensa alla

HANDSVETT


Ämnesstartare

Hej!
Jag har problem med handsvett och undrar vad jag kan göra åt det.
Har trott att det kan ha gjort med att jag har alltid är så torr om händerna så jag har börjat smörja in dem, men svettningsproblemen har ej upphört för det.
Har även försökt lagt på massa ansiktsvatten (haha) i hopp om att det ska torka ut handne, men efter 5 min börjar jag svettas igen.

Någon som har något tips på¨vad man kan göra?

Tack på förhud


   
Citera
Ämnesetiketter

mob barley:

Tack på förhud

[party]


   
SvaraCitera
Åtta

Prova absolut torr. Finns på apoteket för typ 60 spänn.


   
SvaraCitera

mob barley:

Tack på förhud

[love]

Som åttan skrev.


   
SvaraCitera

hade samma problem förr, men sen när jag sket i de, och låtsades som inget, så försvan det med tiden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft samma problem sen ja var typ 7 år gammal [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske inte ska klä på dig så mycket så att du blir varm [crazy]


   
SvaraCitera

Absolut torr, produkt från apoteket, funkar på händer fötter armhålor! BRA PRODUKT


   
SvaraCitera

mob barley:

svettas

absolut torr, annars boka tid på hudavdelningen på sjukhuset, så kan man få de överaktiva svettkörtlarna dödade av botox [y] fungerar mycket bra, rekommenderar starkt om händerna typ fräts sönder av absolut torr 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

absolut torr, annars boka tid på hudavdelningen på sjukhuset, så kan man få de överaktiva svettkörtlarna dödade av botox fungerar mycket bra, rekommenderar starkt om händerna typ fräts sönder av absolut torr 🙂

Ok, tack! Men om man kör in botox i händerna kan det väll bli biverkningar av att man svettas mer på andra ställen?

PHilippaPH:

Absolut torr, produkt från apoteket, funkar på händer fötter armhålor! BRA PRODUKT

Okej! Jag är lite rädd för absolut torr dock. Är det inte väldigt uttorkande för händerna? Men jag får väll köpa det och prova. Använder du det själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mob barley:

handsvett

Usch va min första tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mob barley:

Tack på förhud

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Usch va min första tanke.

Du skulle inte klaga om jag pulla dig din torra jevel!!11


   
SvaraCitera

mob barley:

Ok, tack! Men om man kör in botox i händerna kan det väll bli biverkningar av att man svettas mer på andra ställen?

jag har själv inte använt botox i händerna, utan i armhålorna. jag svettas inte mer nånstans, snarare mindre. antagligen är det så eftersom man svettas mer om man är nervös för att svettas, har man botoxat vet man att det är biologiskt omöjligt att svettas och då svettas man mindre över hela kroppen. enda negativa med behandllingen är just injektionerna. jag hade typ 25-30 stick i vardera arm. smärta. men det är lugnt värt det, jag ska göra om det nu snart, april eller maj tror jag 🙂 en gång i halvåret ungefär, kostar 2000:- per gång om man inte är "barn" och har gratis sjukvård 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mob barley:

Du skulle inte klaga om jag pulla dig din torra jevel!!11

[surprised][blush]


   
SvaraCitera