Aviseringar
Rensa alla

hångel?


Ämnesstartare

hej, behöver lite tips på hur man blir bra på att hångla... hur ska man göra med tungan/munnen och vart ska man ha händerna? jag har bara kysst en kille innan typ utan tunga så jag behöver lite tips 🙂 tack för seriösa svar 😉


   
Citera

 In med tungan i den andres mun och vispa runt lite. Klart.


   
SvaraCitera

Jag tycker hångel ska bestå av läppar med endast lite tunga då och då. Annars blir det för slemmigt och man ser tillslut ut som ett djur vid ett vattenhål.
 Och ge aldrig den andra personen en "död fisk" tunga, jag råder att tungan ska vara ungefär så spänd som när man säger ''la''.Men detta ärbara min åsikt! 🙂


   
SvaraCitera

Ha händerna där du tycker det känns bra/mysigt att ha dem, använd tunga om du vill och  det är väl lättast att göra det på ett vis du själv skulle uppskatta, om du inte vet vad den andra föredrar. Det finns inte bara ett rätt sätt att kyssa någon på.

Tycker själv det är hemskt överskattat med tungkyssar och föredrar ingen eller väldans superlite tunga.


   
SvaraCitera

Tungspetsarna kan röra litegrann bara. Stoppa inte in tungan direkt, riktigt avtändande! Tänk på att du har mer verktyg, händer osv. Kyss honom på nacken och sånt!  det vikti


   
SvaraCitera

tycker inte du ska tänka på det alls. Det kommer du tillsammans med den du hånglar med upptäcka. Ni kommer tillsammans komma fram till ett sätt som känns bra automatiskt. Inget blir bra om man tänker för mycket, bara go with the flow!


   
SvaraCitera
höna

Vispa ej runt med tungan för mkt. Lite kan de nudda varann men  det ska inte skvätta massa spott


   
SvaraCitera

höna: skvätta massa spott

Gråter


   
SvaraCitera
höna

nöbby:

Gråter

Men om man vispar runt asfort kanske det gööör ska prova på min försökskanin


   
SvaraCitera

höna:

Men om man vispar runt asfort kanske det gööör ska prova på min försökskanin

Stackarn :((


   
SvaraCitera

Kom ihåg att ta på er förkläden först.


   
SvaraCitera

Ne fy :((((


   
SvaraCitera
höna

nöbby:

Stackarn :((

Kan göra d i regnet så syns det kanske inte så mycket


   
SvaraCitera

höna:

Kan göra d i regnet så syns det kanske inte så mycket

: D smart


   
SvaraCitera
höna

Cool


   
SvaraCitera