Aviseringar
Rensa alla

Hånglade med 10 st på en kväll


Ämnesstartare

Hejsan! Är en 15-årig tjej som upplevde en sak för ett år sedan. Jag hånglade på ett disco. Inte en gång,  med en kille. Utan med typ 10 killar. Den kvällen var helt fantastisk, men nu såhär i efterhand kändes det inte rätt. Jag skäms över att jag var en sådan "slampa" och mår inte bra alls över händelsen. Vad ska jag göra? Kan inte gå bak i tiden och ändra det
🙁 


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, det är nu du dedikerar ditt liv till att bygga en tidsmaskin för att ta tillbaka allt det där hemska hånglandet du gjorde när du var 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Finns inte mycket att göra. Behåll det  hemligt för både tjej-och killkompisar så att du inte får rykten om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skriver ju i princip svaret till dig själv. 

Gjort är gjort och inget kan göras ogjort. Däremot är det då "lättare" att inte göra om samma "misstag" igen!
Så försök inte älta och blicka framåt och se det som en engångsföreteelse! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bl:
Finns inte mycket att göra. Behåll det  hemligt för både tjej-och killkompisar så att du inte får rykten om dig.

Det är bara det att jag sagt det till min mina två närmsta killkompisar. Jag vet ej hur de tog det. Det sa typ bara "yä, inte många som lyckas hångla med så många. Är typ en dröm för oss killar" så nu ser de mig som ett objekt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra jobbat Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Bra jobbat Tumme upp

Om jag ändå tyckt likadant...


   
SvaraCitera

Gjort är gjort, det är dags att försöka släppa det och gå vidare.


   
SvaraCitera