Aviseringar
Rensa alla

Hånglade med min mamma


Ämnesstartare

Min pappa fyllde 50 igår och vi hade en stor fest i mina föräldrars hus med runt 40 personer ink. jag, min mamma och min pappa.

Det var dans, mat och dryck och alla hade roligt. Vid halv 3 tiden var dom flesta rätt ordentligt packade, jag hejade på min mamma och pappa att dom skulle visa ett riktigt hångel, efter dom hade gjort det kläckte jag ur mig nåt i stil med: "Vad var det där för ett meshångel!" varpå min egen mor svarar: "Men kom hit och visa hur man gör då!" jag sliter till mig henne och hånglar upp henne rejält, efteråt skrattar hon och säger typ: "Ja, men du kunde ju!" folket runt omkring hejade på och verkade inte bry sig. Jag festade vidare och tänkte inte mer på det.

Idag vaknade jag vid 12 tiden, steg upp, vinglade in i köket och ser min mamma sitta där med morgonrock, läsandes en tidning och det känns som att någon häller en hink med ångest över mig. Jag springer in på toan och spyr direkt. Hur fan i helvete kunde jag hångla med min egen mamma?

Jag har en alldeles extrem ångest och depression just nu och vet inte vad jag ska ta mig till.

Är det här normalt eller moraliskt försvarbart? Och hur fan ska jag komma över detta? Har ni någonsin varit med om eller hört om något liknande?


   
Citera
Ämnesstartare

hahahahaha....!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du är seriös: poor you
men antagligen: bästa trollet på länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du trollar va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musse Pigg:

Har ni någonsin varit med om eller hört om något liknande?

Ah, jag brukar också hångla med din mamma.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Ah, jag brukar också hångla med din mamma.

Menade om ni kände till någon mer än jag som hade hånglat med sin mamma eller om ni själva hade gjort det.


   
SvaraCitera

JOBBIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

JOBBIGT

Ja. Borde jag prata med henne? Har inte sagt ett ord till henne än. Och om vi ska prata vad ska jag säga?
Just nu känner jag bara för att gå under jorden och aldrig någonsin ha kontakt med min mamma igen!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

AHAHHA, åh, mysig tråd.

Och vaffan, om detta verkligen är sant (hoppas det) så vad gör det. Du gjorde det ju inte för att du verkligen vill hångla med mor din. Känns som om det kvittar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexigt


   
SvaraCitera

got to be trolling[chocked]


   
SvaraCitera

Förbannat bra tråd. Tack!

MVH,
Styrelsen genom Penstrokes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan dricker sig full när ens föräldrar är i närheten? Fan vad sjukt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀

musse puss


   
SvaraCitera