Aviseringar
Rensa alla

Hans/hennes förra


Ämnesstartare

Alla har säkert varit med om att, efter att ha spanat in någon ett tag eller kanske rentav varit tillsammans med honnom/henne en stund, plötsligt få höra vem ens kärleksintresse eller pojk-/flickvän varit tillsammans med tidigare. Hur har det påverkat er? Spelar det någon roll om han/hon varit tillsammans er värsta ovän och hatobjekt eller någon ni tycker är riktigt sunkig och äcklig? Kan det rent av vara positivt att få höra att han/hon varit tillsammans med någon speciellt. Kan inte sluta tänka på en av Tiger Woods KKs pojkvänner som rent av tyckte det var faschinerande att hon knullade Tiger Woods medans dom var tillsammans och liksom kände att han kunde sola sig i stjärnglansen också.


   
Citera

Spelar ingen roll, aldrig hört om någon ex-pojkvän som jag haft någon sorts kontakt med. Dock så har jag legat med en tjej som hade legat med fyra av mina kompisar innan [sad]


   
SvaraCitera

Mitt ex, hade varit ihop med en kille, som jag sedan blev och numera är vän med.
Skulle säga att jag inte bryr mig det minsta. Jag är inte svartsjuk, och jag bryr mig inte om..
känns så onödigt att tänka på, och det är inget man kan ändra på. Så varför lägga energi på det?

Sen Jaggz. sånt händer. Ibland är man först, ibland efter..
Vet inte hur många av mina vänner som jag inte är bukis med.. Många är det iaf.


   
SvaraCitera

Eftersom min pojkvän varit tillsammans med en föredetta UMare och sexat en annan så har jag inte kunnat motstå att snoka mer än vad som kanske är normalt. Det är ju så lätt liksom.

Har haft mina tvivel och inbillar mig ofta att jag är sämre på allt än vad de var, sämre på sex och sämre på ord, fulare och dummare.
Men det är mest när jag är trött och redan ledsen, då är det lätt att hitta sådana här saker att ta åt sig och må dåligt över.

Egentligen är jag glad att han bara legat med en tjej en gång innan mig (tänk vilka problem jag hade haft annars liksom), och egentligen tycker jag att tjejen han var tillsammans med verkar fin, vet att jag beundrade henne redan innan han var min pojkvän [zzz]
Och blabla.

Försöker mest undvika att tänka på det för mycket, för då känns det så knepigt. Men ja. [party]


   
SvaraCitera

När jag blev tillsammans med min nuvarande brukade hans ex ringa och whina till honom hela tiden när vi var med varandra.. stör mig sjukt mycket på den bruden. Förstår inte hur han kunnat vara tillsammans med henne.
Och ja, det har väl varit en del drama, för jag tycker inte om att han pratar med henne.. när de var tillsammans var hon otrogen mot honom, och nu när hon är tillsammans med en annan snubbe stöter hon på min pojkvän? INTE OK.. [mad]


   
SvaraCitera

Det är så skönt att bli tillsammans med oskulder. Då slipper man sånt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte värt att tänka på egentligen och att jämföra med är ju askorkat egentligen. Jag har väl precis börjat släppa den människan, inte fan är det hennes fel. Suck på mig.


   
SvaraCitera

Jag hatar när dom pratar om sina ex. mitt ex pratade alltid om hur stora bröst hans ex hade[sad][shake]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Hur har det påverkat er?

Inte alls.


   
SvaraCitera

stereo total:

Det är så skönt att bli tillsammans med oskulder. Då slipper man sånt där.

å andra sidan är många oskulder porrskadade och pullar sönder en, eller a, mina erfarenheter [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

å andra sidan är många oskulder porrskadade och pullar sönder en, eller a, mina erfarenheter

inte alle e det 😛 e ju litte tjejens problem lr vvad man ska säga till om vad hon tycker om.. men jag holler med dig med 🙂


   
SvaraCitera

Lilja1:

inte alle e det 😛 e ju litte tjejens problem lr vvad man ska säga till om vad hon tycker om.. men jag holler med dig med 🙂

haha då har jag bara haft en jääävla otur![sad]
ja, jag är för mesig för att säga, stackars tjejer som fått dessa killar efter mig liksom, nu tror dom ju att dom gjorde rätt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

haha då har jag bara haft en jääävla otur!
ja, jag är för mesig för att säga, stackars tjejer som fått dessa killar efter mig liksom, nu tror dom ju att dom gjorde rätt

jaa du moste du ha haft [sad] okej men killar vet ju inte heller alltid hur man ska göra så då antarman som att det e på p-film... bra om ni tjejer säger till [y]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

plötsligt få höra vem ens kärleksintresse eller pojk-/flickvän varit tillsammans med tidigare. Hur har det påverkat er?

Well min nuvarande tjej var ju ihop med min bäste polare i ett år innan.
Så det är la inte helt lätt alla gånger.


   
SvaraCitera

Lilja1:

jaa du moste du ha haft [sad] okej men killar vet ju inte heller alltid hur man ska göra så då antarman som att det e på p-film... bra om ni tjejer säger till [y]

haha nej, jag får ju skylla mig själv, sorgligt nog!
men det ääär faktiskt obekvämt att säga till, känns som man typ pikar[sad]


   
SvaraCitera