Aviseringar
Rensa alla

Hans psyko ex


Ämnesstartare

Hejsan, min pojkvän sedan några månader tillbaka har ett ex som vägrar släppa honom. Hon var den som lämnade honom och sårade honom så att han begick självmordsförsök. Nu när han träffat en nu (mig) vill hon förstöra ändå, fast hon egentligen inte vill ha honom. Hon är manipulativ och älskar drama mest av allt, hon ringer honom hela tiden och hör av sig från sina kompisars telefoner då han blockat henne överallt och inte vill ha kontakt med henne. Hon har massa kontakter och kan skada mig extremt mycket om hon vill, och det är min kille orolig över. Därför vågar han inte sluta svara, eftersom hon då kommer ge sig på mig istället. Hon är tydligen den enda som bryr sig om honom när jag och han bråkar, och då har dom pratat i telefon och hon ger (enligt min kille) henne råd om hur han ska prata med mig. Så han har ringt henne lckså och dom har haft kontakt. Han har nu lovat mig att aldrig snacka med henne igen och att han bara vill ha mig och älskar mig så sjukt mycket, han ser endast en framtid med mig. Vad ska jag göra för att få ur den här psykopaten till tjej, som t.ex. fakeat sin egen död för att kolla om hennes ex bryr sig... inget fungerar och hon kommer aldrig ge sig förens hon förstört mellan oss, jag får snart nog orkar inte hamna i mer drama.


   
Citera
L Y S

Hej, jag tror att det bästa är att prata allvar med henne. Sen så tycker jag att din pojkvän själv borde dra en gräns och förklara för henne att du är hans flickvän nu och att det är det som gäller. Det bästa är att vänligt men bestämt förklara för henne att ni vill vara ifred.


   
SvaraCitera