Aviseringar
Rensa alla

Hår..


Ämnesstartare

Har naturligt röd/brunt hår. Har tonat till svart, vilket inte kommer försvinna förrens om ca 6-7 månader enligt frisören.
Finns det något annat alternativ än att bleka bort och sen tona till min vanliga? Har hört något om avfärgning och sen toning som är skonsammare...Nån som vet?


   
Citera

Tvätta det ett par gånger om dagen så borde det rimligtvis gå ur snabbare. Sliter som fan på håret, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan när jag har färgat mitt hår svart så har det alltid gått ur ganska snabbt..


   
SvaraCitera

raka av skiten.


   
SvaraCitera

raka av skiten.


   
SvaraCitera

använd peruk.


   
SvaraCitera

Varför färgade du det ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananfisk:

Har naturligt röd/brunt hår. Har tonat till svart, vilket inte kommer försvinna förrens om ca 6-7 månader enligt frisören.
Finns det något annat alternativ än att bleka bort och sen tona till min vanliga? Har hört något om avfärgning och sen toning som är skonsammare...Nån som vet?

Avfärgning och blekning är enligt min frisör i princip samma sak i och med att båda sliter på håret. Har du bara färgat det en gång är det inte speciellt stor risk att ditt hår kommer bli så slitet, så gå du till frisören, blek och tona så ska du nog få din vanliga färg tillbaka 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera