Aviseringar
Rensa alla

har äntligen ändrat signatur! 😀


Ämnesstartare

har fått så mycket skit för den tidigare att jag ersatte den med en bättre [party]


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

ja lol (Du röstade på detta alternativ)

Hell ja. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, lite spännande sådär. Vad sa han egentligen? "mansdominans - Sveriges enda chans"? Det kanske man aldrig får veta [no-no]


   
SvaraCitera

Oväntad:

Mm, lite spännande sådär. Vad sa han egentligen? "mansdominans - Sveriges enda chans"? Det kanske man aldrig får veta [no-no]

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ja lol (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ja lol (Du röstade på detta alternativ)

Den är lite tilldragande.


   
SvaraCitera

Låter som en kommentar de kan få i Parlamentet, så, fail!


   
SvaraCitera

McLuver:

nej bros b4 hoes (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

GHurt:

Låter som en kommentar de kan få i Parlamentet, så, fail!

Såg du det idag? Var ju massa grejer som Björn redan gjort, tex när det var Tips från coachen med Josefine. "Du är 5 år" och "Prata under inandning" [crazy] Dåligt [n] Björn gjorde det bättre [love]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Såg du det idag? Var ju massa grejer som Björn redan gjort, tex när det var Tips från coachen med Josefine. "Du är 5 år" och "Prata under inandning" [crazy] Dåligt [n] Björn gjorde det bättre [love]

Näe missade det.. Kan tänka mig det Björn är ju den bästa i Parlamentet.


   
SvaraCitera

GHurt:

Näe missade det.. Kan tänka mig det Björn är ju den bästa i Parlamentet.

Synd, fast du missade inget. Skrattade ingen gång och Anders S Nilsson var borta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ja lol (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Gunvald:

Synd, fast du missade inget. Skrattade ingen gång och Anders S Nilsson var borta [sad]

[sad] Tråkigt! Vart var han då?


   
SvaraCitera

GHurt:

[sad] Tråkigt! Vart var han då?

Ingen aning, Spanien kanske [sad] Det var den där förra programledaren som vikarierade, Hans eller vad han heter [n]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Ingen aning, Spanien kanske [sad] Det var den där förra programledaren som vikarierade, Hans eller vad han heter [n]

Jaha han! Han verkar ju så mysig på något sätt. Mysfarbror. Hans också något med ros..


   
SvaraCitera