Aviseringar
Rensa alla

Har agerat osvenskt


Ämnesstartare

var väldigt osvensk nyss! knackade på hos min granne och berättade att jag blev irriterad av all hög musik han spelar sent på kvällar.

checkade först med hyresvärden om hur reglerna var. man fick inte spela hög musik som stör andra kl 11-12 på kvällen. det förvåna mig inte men ville bara säkerställa [blush]

men han va en skön lirare som tyckte att jag va modig som ringde på, alkohol luktade han också. han bjöd in mig och jag fick se hans etta, o han fick min msn [y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

.. [crazy]


   
SvaraCitera

HK Berghdal:

han bjöd in mig och jag fick se hans etta, o han fick min msn [y]

XD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hade du skrivit ner ett tal på ett papper också, som du läste innantill?


   
SvaraCitera

haha oj det var som fasen jag skulle ringt Securitas störningjour det kostar massa pengar med för dom 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile] bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Nice. Har också fått besök av grannar som tyckt att jag har spelat för hög musik. Det har iofs bara hänt en gång och det var iofs mitt på dagen och jag hade iofs volymen på max.

Hm...

Låt han spela sin musik [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låt han spela sin musik

hahah kan ge honom din msn så kan ni snacka skit om grannar som kommer o plingar på o är jobbiga [crazy]

enhimmelskdrog:

bra!

tkr jag också! 😀

qazedctgb:

jag skulle ringt

tänk på att du har ett ypperligt tillfälle att bli vän med din granne [no-no], en sådan möjlighet ska man inte slänga b0rt


   
SvaraCitera

HK Berghdal:

tänk på att du har ett ypperligt tillfälle att bli vän med din granne [no-no], en sådan möjlighet ska man inte slänga b0rt

men vill man bli vän med någon som stör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hade du skrivit ner ett tal på ett papper också, som du läste innantill?

nej, det enda jag tänkte var att ej undertrycka några känslor men hela tiden veta vad målet med diskussionen var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått besök när jag såg på Glee sent på kvällen. Var lite speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

hahah kan ge honom din msn så kan ni snacka skit om grannar som kommer o plingar på o är jobbiga [crazy]

Tyckte det var coolt när min granne kom och knackade på, då han var fett snygg. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

men vill man bli vän med någon som stör?

hela grejen med att vara där va ju att få honom att sluuta störa :p. men sedan bygga på något fint.

Nachac:

Glee

har tänkt några gånger att folk antagligen blir störda av mitt glee-tittande. har börjat sänka volymen. du bekräftar min oro lite grann när du berättar det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tufft!
Ska ha dig som inspirationskälla. Fast min granne har nog blivit tillsagd, har hållit sig väldans tyst på sistone. Dold text: Och han lever, gick 20 meter bakom honom på väg till skolan idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Ska ha dig som inspirationskälla.

tänkte på dig faktiskt :P. har för mig att du starta tråd en gång om att du la en arg lapp nånstnas.

tänkte: "nu går jag ett steg längre än postis" 😀


   
SvaraCitera