Aviseringar
Rensa alla

har aldrig kommit!


Ämnesstartare

ja nu e de ju så att jag har aldrig kommit inte ens själv..... aså jag vill inte precis säga till min kille att jag vill komma bara de att jag skulle ju igentligen vilja, jag e inte så bra på att säga hur jag vill ha de i någonting (e ganska blyg). men nu till fråga finns de något sätt så jag kan komma under sexet utan att jag säger till honom att de e avsikten... någon som kan hjälpa ????


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det absolut lättaste sättet för dig är att först lära dig komma på egen hand, om du berättar det för honom vet du ju inte vad ni ska göra heller. Det bästa är nog att försöka lära dig själv så du kan berätta för honom vad du vill att han ska göra. 

Ett vattentätt (eheheh) förstaknep är att använda duschmunstycket har jag hört, andra snippbärare kanske kan kommer med fler tips hur man kan försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duschmunstycket is da man. Funkar varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:
Duschmunstycket is da man. Funkar varje gång.

var försiktig bara, lätt att bli torr/få svamp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

var försiktig bara, lätt att bli torr/få svamp

Smörjer alltid in efter, då jag läst det nånstans, så det är nog rätt lungt. Gör det inte särskilt ofta heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Smörjer alltid in efter, då jag läst det nånstans, så det är nog rätt lungt. Gör det inte särskilt ofta heller.

bra!!


   
SvaraCitera
Kudhos

Det kommer bli weird om du ska försöka lära dig tillsammans med grabben först. Kommer nog ta längre tid än nödvändigt och efter ett tag bara tappa intresset. 

Lär dig själv först sen för kunskapen vidare till grabben. Och oroa dig inte om hur du ska säga och framföra saker, ni ska ha hankypanky. Inte leda en debatt framför skolan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

bra!!

*känner mig duktig*Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:
Duschmunstycket is da man. Funkar varje gång.

Menar du verkligen duschmunstycket eller menar du vattenstrålarna från duschmunstycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Menar du verkligen duschmunstycket eller menar du vattenstrålarna från duschmunstycket

Duschmunstycket såklart...SkadeglädjeGråter(aj)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: vattenstrålarna såklart...

Tack, då kan jag pusta ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Smörjer alltid in efter, då jag läst det nånstans, så det är nog rätt lungt. Gör det inte särskilt ofta heller.

vad smörjer du med ?? typ bara idomin eller ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Det kommer bli weird om du ska försöka lära dig tillsammans med grabben först. Kommer nog ta längre tid än nödvändigt och efter ett tag bara tappa intresset. 

Lär dig själv först sen för kunskapen vidare till grabben. Och oroa dig inte om hur du ska säga och framföra saker, ni ska ha hankypanky. Inte leda en debatt framför skolan. 

hahahah aså tack men du säger saker på ett kul sätt ^^ haahhah ska försöka 


   
SvaraCitera

julia har en kille:

vad smörjer du med ?? typ bara idomin eller ??

Smörjer in med nån intimkräm.som är mot utslag och torrhet
Edit; samma person annat användarnamn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:

Smörjer in med nån intimkräm.som är mot utslag och torrhet
Edit; samma person annat användarnamn...

aha tack ^^ 


   
SvaraCitera