Aviseringar
Rensa alla

Har alla en så kallad streckfitta???


Om jag tolkat din beskrivning rätt så hade mitt ex en sådan och det var då inte nåt jag hade problem med Blink. Du kan vara helt lugn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All bortsett från 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 15, 16, 18, 21, 23, 25, 26, 27 & 28 är la streckfittor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jontehatt:
Om jag tolkat din beskrivning rätt så hade mitt ex en sådan och det var då inte nåt jag hade problem med Blink. Du kan vara helt lugn

Jag har pojkvän , och det känns som om att han lägger märke till det och tänker på det när han rör mig i fiffi. Men att han inte vågar påpeka det för att han ej vill såra mig ... Pga detta så har jag svårt att slappna av och njuta när vi har sex. Eller så är det bara ett dumt komplex som ingen annan riktigt tänker på , jag har verkligen ingen aning ...  Har ju också hört typ vänner snacka om hur äckligt det är med icke-streckfittor, och då vill man ju verkligen inte ta av sig trosorna ... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gylleneår:

Jag har pojkvän , och det känns som om att han lägger märke till det och tänker på det när han rör mig i fiffi. Men att han inte vågar påpeka det för att han ej vill såra mig ... Pga detta så har jag svårt att slappna av och njuta när vi har sex. Eller så är det bara ett dumt komplex som ingen annan riktigt tänker på , jag har verkligen ingen aning ...  Har ju också hört typ vänner snacka om hur äckligt det är med icke-streckfittor, och då vill man ju verkligen inte ta av sig trosorna ... 

Dem kan ta sig i strecket, bry dig int gumman. Du är allright.


   
SvaraCitera

Den bästa lösningen är att acceptera och älska sig själv för hur man ser ut, vissa drömmer ju säkert om att ha ditt utseende! Du är perfekt som du är 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det låter som om de är extremt omogna töntar som säger sådant. Skratta åt dem.


   
SvaraCitera

Gylleneår:

Jag har pojkvän , och det känns som om att han lägger märke till det och tänker på det när han rör mig i fiffi. Men att han inte vågar påpeka det för att han ej vill såra mig ... Pga detta så har jag svårt att slappna av och njuta när vi har sex. Eller så är det bara ett dumt komplex som ingen annan riktigt tänker på , jag har verkligen ingen aning ...  Har ju också hört typ vänner snacka om hur äckligt det är med icke-streckfittor, och då vill man ju verkligen inte ta av sig trosorna ... 

Om det nu är så att han eventuellt reagerar på det så kan du ju inte veta helt säkert utan att fråga. Mitt förslag är att du frågar han rätt upp å ner om detta, det är i alla fall vad jag skulle ha gjort. Även om det kan kännas lite konstigt att fråga en sån sak så blir det inte heller bra om du inte kan njuta fullt ut när ni har sex.


   
SvaraCitera

jag har ganska stora blygdläppar, asså dem omsluter allting som en snäcka och dem inre blygdläpparna syns inte om jag inte bresar med benen.. och jag har alltid tänkt att det är äckligt och dåligt , att man ska ha små blygdläppar för det är snyggast XD så jag tror det är mest vi tjejer som tänker på komplex för våra fittor och inte killar hahah.. Du är okej tjejen!!


   
SvaraCitera
mens
 mens

fleerok6lgbv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iissaabellee:
jag har ganska stora blygdläppar, asså dem omsluter allting som en snäcka och dem inre blygdläpparna syns inte om jag inte bresar med benen.. och jag har alltid tänkt att det är äckligt och dåligt , att man ska ha små blygdläppar för det är snyggast XD så jag tror det är mest vi tjejer som tänker på komplex för våra fittor och inte killar hahah.. Du är okej tjejen!!

Det är typ så alla tjejer ser ut ju, förutom jag typ haha !! Ah det är nog så att vi tjejer är väldigt bra på att skapa komplex hos oss själva Rullar ögonen


   
SvaraCitera

piraten:
Är det bara trångt, blött och varmt så skiter jag totalt i hur fittan ser ut.   Blink

fun fact: om din tjejs fitta är trång betyder det att hon inte njuter och spänner sig istället för att slappna av but if That's what u want


   
SvaraCitera