Aviseringar
Rensa alla

har beställt så jävla bra hårprodukter


Ämnesstartare

vill ha d NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hataer att väntAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA till typ NÄSTA VECKA NÅGON GÅNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ antecknar för intressant[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

typ antecknar för intressant[smile]

vet att detta e nästan FÖÖR mycket intressant.. har en tendens att vara d sårry om du har svagt hjärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör ingee[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ORKAR EJ VÄNTA

VILL HA D NUUU

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka e de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älska hårprodukter asså jag använder typ inga hygienprodukter förutom det gamla vanliga till tvagning men jag älskar att titta på dem i affären och köpa hem och typ sitta och ta på förpackningen är nog lite sjuklig och blir galeeet materialistisk när det gäller sådant tur att jag är fattig annars hade jag haft ett helt rumt fullt med halvfulla hygienprodukter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

vilka e de

redken shampoo o ett leave in balsam som e treatment oooo ett volymmousse ifrån redken på burk som ska ge ASMKT volym och sedan ett shine/finishing spray ifrån paul mitchell..

så jväla VÄRT att lägga pengar på bra frisörmärken med shampoon som ÅTERUPPBYGGER och ger protein och FÖREBYGGER vet folk som använder enbart produkter och ALDIRG KLipper sig så bra är d

skrota allt skit ifrån ica liksom.. är sådan jävla stor skillnad på dessa produkter

hejdå!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpte ett nytt balsam idag bara för att det luktade gott och så var det en avokado på bild jag gillar verkligen avokado det är som livets blomma jag vill tvätta håret nu bara för att få använda det men jag duschade igårkväll och vill inte torka ut mm trist längtar till att få tvätta håret med mitt nya balsam det kommer vara kul i ungefär tre tvättar sen kommer jag vilja ha ett nytt är hemsk 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hygienprodukter

hahaha har en fetisch för bodylotions


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

sen kommer jag vilja ha ett nytt är hemsk 🙁

hahahhaha du e så söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

redken shampoo o ett leave in balsam som e treatment oooo ett volymmousse ifrån redken på burk som ska ge ASMKT volym och sedan ett shine/finishing spray ifrån paul mitchell..

det låter amazing har du haft dem förut

Lounge fact:

vet folk som använder enbart produkter och ALDIRG KLipper sig så bra är d

vad innehåller det för jättebra medel som kan rädda håret sådär typ som att Heman och McGyver samarbetar och framställer hårprodukter

Lounge fact:

skrota allt skit ifrån ica liksom.. är sådan jävla stor skillnad på dessa produkter

har ente råd och gillar att dregla över alla fina glittrande förpackningar på ica :$

Lounge fact:

hejdå!!!!!!

heddååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahaha har en fetisch för bodylotions

åh ja de är också asnajs vilka brukar du använda

Lounge fact:

hahahhaha du e så söt

hahaha :$ materialistisk om något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

det låter amazing har du haft dem förut

nä bara prover!! men d var som att använda trollspö

krasch:

vad innehåller det för jättebra medel som kan rädda håret sådär typ som att Heman och McGyver samarbetar och framställer hårprodukter

haha vet ej vilka lr är d han me brett smile?? men innehåller bra saker typ proteiner tillskillnad ifrån icashampoon som bara innehåller silikon och fejkade ämnen som gör håret mjukt tillfälligt med gör d trassligt i längden

krasch:

har ente råd och gillar att dregla över alla fina glittrande förpackningar på ica :$

är mycket mer koncentrerat dessa så räcker aslänge + GÖR NÅGOT liksom.. men du kan ju köpa typ duschlotions ba``?? [crazy] som glittrar??

krasch:

åh ja de är också asnajs vilka brukar du använda

använder decubal för att mina händer har allvarliga problem med torrhet ibland men sedan älskar jag ldb's SILK!!! har allting i SILK lukten!! (den rosa) deo.. skrubb.. duschlotion ett tag hahaha älskar den lukten

sedan har jag 3335885855 olika jag köpt genom åren som jag typ använt en gång

krasch:

hahaha :$ materialistisk om något

är likadan fast m kläder o skor


   
SvaraCitera