Aviseringar
Rensa alla

Har butikerna öppet som vanligt idag?


Ämnesstartare

Metal Gear Solid: Twin Snakes väntar på mig i Halmstad, fyra mil härifrån och jag har velat köpa det bra länge nu. En bussresa tar en timme, vilket jag offrar för detta grandiösa spel.

Jag funderar på att ta denna buss klockan elva för att sedan köpa spelet runt klockan tolv och sedan be min bror som bor i staden att beställa tågbiljett - men det vore tråkigt att uppleva denna resa förgäves. Om butiken inte har öppet, så att säga.

Så, har butikerna öppet som vanligt idag?


   
Citera
Tyrael

LittleBigSimon:

Metal Gear Solid: Twin Snakes väntar på mig i Halmstad, fyra mil härifrån och jag har velat köpa det bra länge nu. En bussresa tar en timme, vilket jag offrar för detta grandiösa spel.

Vafan? Få det i brevlådan med Webbhallen ist? [sad]

Sen kan du ju säga vad affären heter också, slår vad om att det står öppettider om kollar Google


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Vafan? Få det i brevlådan med Webbhallen ist? [sad]

Twin Snakes finns i få onlinebutiker och det skulle inte ens förvåna mig om det inte fanns alls. Möjligtvis i sådana där de köper in spel och säljer dem för så mycket mer än vad den är värda.

Nu skall jag åka till Halmstad, räcka fram fyrahundralappar och två guldpengar för att sedan få spelet i mina händer.
Annars köper jag Shenmue II[love]

Har redan kollat på nätet, givetvis ...


   
SvaraCitera
Tyrael

LittleBigSimon:

Twin Snakes finns i få onlinebutiker och det skulle inte ens förvåna mig om det inte fanns alls. Möjligtvis i sådana där de köper in spel och säljer dem för så mycket mer än vad den är värda.

Nu skall jag åka till Halmstad, räcka fram fyrahundralappar och två guldpengar för att sedan få spelet i mina händer.
Annars köper jag Shenmue II[love]

Har redan kollat på nätet, givetvis ...

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bör dom ha, oftast åtminstone. Kanske till och med längre öppettider eftersom många handlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera