Aviseringar
Rensa alla

Har det hänt eller har det inte?


Ämnesstartare

Där jag sommarjobbar har vi speciella nyckelkort för att ta oss in på arbetsplatsen. Idag när jag skulle på toa så fick jag helt plötsligt för mig att jag skulle råka tappa mitt kort i toletten. Det kändes verkligen som om det skulle hända, och jag var jätte försiktig så att mina tankar inte skulle bli verklighet. Jag tänkte på det så mycket att nu i efterhand känns det nästan som om det hände. Som om jag tappade kortet. har det hänt er nån gång? Att ni tänkt så mycket att det känns som på riktigt?

Jag tappade aldrig kortet, eller.. gjorde jag?


   
Citera

Det har hänt mig flera gånger.
Oftast blir det så att jag tänker så mycket på något jag ska säga att jag inte minns om jag sagt det eller bara tänkt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt mig, mest med nycklar, speciellt då att glömma dom i dörren.


   
SvaraCitera

Sånt händer lite då och då. Kan vara allt från att jag glömde låsa bilen, lämnat nycklarna i husdörren eller om jag kom ihåg att spara något dokument i datorn innan jag stängde av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

att jag inte minns om jag sagt det eller bara tänkt det

händer jämt!

Ensamvargen:

mest med nycklar

El Guaje:

nycklarna

jag brukar inte tänka det, utan det händer verkligen. tappar alltid bort nycklarna..

och så brukar jag tänka att jag glömt plattången på när jag gått hem ifrån, så hela huset kommer att brinna ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va!? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkligheten är svår att hålla sig fast vid ibland[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Va!?

du tycker jag är konstig va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

verkligheten är svår att hålla sig fast vid ibland

ja speciellt när det handlar om nyckelkort och toaletter [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukr hända för mig


   
SvaraCitera

eeeema:

jag brukar inte tänka det, utan det händer verkligen. tappar alltid bort nycklarna..

Det är ju inge bra! Du får försöka tänka på det det mer istället. Ibland är det ju faktiskt bra att man tänker mycket så för då är man extra försiktig och dubbelkollar allt. [y] Kan väl iofs bli lite jobbigt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

jobbigt också.

jao, men ja, jobbigt, haha! fast mina nycklar brukar ändå vara ganska i närheten, och jag letar i önodan, som tur är, eller som inte alls är så tur, men ja, typ. eh, hej


   
SvaraCitera

eeeema:

jao, men ja, jobbigt, haha! fast mina nycklar brukar ändå vara ganska i närheten, och jag letar i önodan, som tur är, eller som inte alls är så tur, men ja, typ. eh, hej

Ja hej! Hehe förstår, men tur att du hittar dem iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästintill varje gång jag värmer mina potatiskroketter.

"Är ugnen på eller inte? Har jag glömt att stänga av den igen?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför jag aldrig läser horoskop[chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera