Aviseringar
Rensa alla

Har dragit på mig nästan allt!


Ämnesstartare

Jag har varit sjuk/förkyld i typ 1 månad nu. Jag misstänker nu att jag har även dragit på mig ögoninflammation: Ögonen skaver som fan och är kletiga som fan! Dessutom så är ena ögat rött och det andra råkade jag riva(fråga inte hur). Jag misstänker också att jag har dragit på mig halsfluss då jag inte kan svälja ett enda skit , har ont som fan i halsen och min tunga är så svullen som bara den. Allt det här började jag känna av för circus två dagar sen. Jag har ett läsförståelse-prov nu imorgon och funderar på om jag ska dit eller inte. Vad tycker ni? Jag har en perfekt närvaro , dessutom så verkar jag ha fått både öronvärk och tandvärk från ingenstans! Vad fan ska jag ens göra om jag stannar hemma?


   
Citera

Du borde boka en tid hos läkaren och se vad hen säger. Känner du att du inte klarar gå till skolan så gör det inte. Btw är provet på det första lektionen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Du borde boka en tid hos läkaren och se vad hen säger. Känner du att du inte klarar gå till skolan så gör det inte. Btw är provet på det första lektionen?

Nej den typ 3:de/4:de lektionen. Det är värt att notera att jag har även ett matteprov senare i veckan och en lektion imorgon.


   
SvaraCitera

det är väl klart som fan att du inte ska gå till skolan om du har smittsamma sjukdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
det är väl klart som fan att du inte ska gå till skolan om du har smittsamma sjukdomar.

Jag vet!


   
SvaraCitera

Nedsatt immunförsvar en längre tid -> besök hos läkare  


   
SvaraCitera

Mrsbowie:

Jag vet!

dåså, då är det väl inget att fundera på.


   
SvaraCitera