Aviseringar
Rensa alla

Har du 45min över? KOLLA HIT!


KoerV
Ämnesstartare

Hej!

Jag föreslår att ni som har tid kolla igenom denna film. Den handlar om invandring och integration och Anti-vit.

Diskutera när ni kollat klart, för det bör ni göra om ni skall kolla på den. Spola inte igenom hela skiten.


   
Citera
time
 time

Sämsta propagandafilmen någonsin. Den har figurerat i forumet förut, om jag inte minns fel, eller så var det någon snarlik. Vad vill du ha sagt?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vad vill du ha sagt?

Ingenting, precis som inlägget ovan visar - det enda det är är en länk och en uppmaning att se den. Är inte det precis sånt som forum X - Länkar finns för? ;D


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Jag tog mig tid och kollade igenom de 45 minuterna. Jag saknar fortfarande legitima argument.


   
SvaraCitera

Blir alltid så jävla arg på blattar som klagar på Sverige/Svenskar. '' Vi byggde dethär landet, vi skapade det , varför kom du/dina föräldrar hit från första början om du ska gnälla och förstöra? ''


   
SvaraCitera

Känns inte meningsfullt att kritisera innehållet i den här filmen då den gör ett sånt fantastiskt jobb med att bajsa på sina egna argument. Framför allt med ett stilgrepp som bara skriker "lyssna inte på mig! Jag har IQ 70 och föräldrar som aldrig kramade mig!". Nej alltså. Nej.


   
SvaraCitera

JAG har en paranoid personlighetsstörning. JAG är inte så jävla ansiktsknullad så jag går på skit som i den där videon. Hur jävla lågt IQ behöver man för att gå på det där?

Snälla avlid.


   
SvaraCitera

Kommer aldrig lägga 45 minuter på sånt trams.


   
SvaraCitera

hur kan man ens orka lägga ner massa tid på att arrangera en sån här patetiskt dålig video? skaffa ett liv.


   
SvaraCitera

Idioter på videon och idioter som gjort videon.


   
SvaraCitera

Det är lite rubbat hur rasister anser att man är "anti-vit" ifall man inte är rasist. I deras värld är man alltså antingen rasist bara mot vita eller rasist mot alla utom vita. [confused]


   
SvaraCitera