Aviseringar
Rensa alla

Har du ätit bajs?


Ämnesstartare

Om du gjort det.
-Hur var smaken? Beskriv den.

-Fick du några märkbara negativa sidoeffekter av ditt avföringsintag?

-Har du testat att kleta ner dig själv eller kanske en god vän till dig med din egen avföring? Hur var det?

-Varför åt bajs från allra första början? Vad fick dig att göra det?

Jag har inte smakat och tänker heller ej frivilligt smaka på bajs. Men försöker någon tvinga i mig en bajskorv så skulle jag väl inte direkt göra motstånd mot den personen. Vad gör det med nya erfarenheter att ha att skryta med? Det är alltid välkommet.


   
Citera
Ämnesstartare

IEnAnnanDelAvKöping:

Men försöker någon tvinga i mig en bajskorv så skulle jag väl inte direkt göra motstånd mot den personen.

det är väl din läggning [smile][cheers]


   
SvaraCitera

[cry][cry]


   
SvaraCitera

Hörde om en kvinna i USA som blev fast i en hiss och överlevde där i en vecka genom att äta bajs.

Undra just hur lång tid det tar innan man kommer fram till att man nog ska ta sig en korv...


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Hörde om en kvinna i USA som blev fast i en hiss och överlevde där i en vecka genom att äta bajs.

Undra just hur lång tid det tar innan man kommer fram till att man nog ska ta sig en korv...

ja skulle så överleva en vecka utan att börja käka min egen skit iaf O.o och när den stunden va inne skulle jag vara så trött att ja inte skulle orka =D


   
SvaraCitera

kennyman:

ja skulle så överleva en vecka utan att börja käka min egen skit iaf O.o och när den stunden va inne skulle jag vara så trött att ja inte skulle orka =D

Så säger du nu ja! [wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Hörde om en kvinna i USA som blev fast i en hiss och överlevde där i en vecka genom att äta bajs.

Hade hon inte överlevt utan att äta bajs?
Klarar sig utan näring en vecka värre med vatten. Det kanske var väldigt vattnigt bajs...


   
SvaraCitera

Myksa:

Hade hon inte överlevt utan att äta bajs?
Klarar sig utan näring en vecka värre med vatten. Det kanske var väldigt vattnigt bajs...

Kan ha varit två veckor, är inte hundra på detaljerna.

I övrigt, åt hon bajs för sin överlevnad är det väl inte omöjligt att han drack sitt kiss?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

för sin överlevnad är det väl inte omöjligt att han drack sitt kiss?

Såvida hon hade något att samla det i. Handväskan?
Men jag tror det är sämre att dricka sitt kiss än att inte dricka alls.
Jag vill inte spekulera i det här... [sad]


   
SvaraCitera

Myksa:

Såvida hon hade något att samla det i. Handväskan?

Om inte hade hon ju antagligen kläder på sig vilka hon hade kunnat kramat ur kisset från.

Myksa:

Men jag tror det är sämre att dricka sitt kiss än att inte dricka alls.
Jag vill inte spekulera i det här...

Det är nog värre att äta sitt bajs... I kiss finns det ju åtminstone vätska!


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Det är nog värre att äta sitt bajs... I kiss finns det ju åtminstone vätska!

Men jag tror det är som med saltvatten... Saltet gör mer skada än vattnet gör nytta.


   
SvaraCitera
Åtta

Myksa:

Men jag tror det är sämre att dricka sitt kiss än att inte dricka alls.

Nej. Bear Grylls håller inte med dig. Förvisso är det inte nyttigt att dricka kiss, men det håller dig vid liv längre än om du inte skulle dricka något alls.


   
SvaraCitera

Myksa:

Men jag tror det är som med saltvatten... Saltet gör mer skada än vattnet gör nytta.

Äsch! It's all natural!


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej. Bear Grylls håller inte med dig. Förvisso är det inte nyttigt att dricka kiss, men det håller dig vid liv längre än om du inte skulle dricka något alls.

Jonnybravo91:

Äsch! It's all natural!

Googlade lite och det var visst drickbart. Urinterapi använder sig visst vissa av och badar och tvättar sig och gurglar urin. [shake]


   
SvaraCitera

Myksa:

Urinterapi använder sig visst vissa av och badar och tvättar sig och gurglar urin.

Andra dem är attraherade av hästar.

Jag ser inte hur din upptäckt bekräftar påståendet. [shake]


   
SvaraCitera