Aviseringar
Rensa alla

Har du begått otukt någon gång?


Ämnesstartare

Ja..min förra tråd blev låst så nu vill jag bara höra av er:

Har ni någonsin begått otukt eller sodomi?

Personligen har jag aldrig gjort det och kommer aldrig någonsin att göra det heller.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vad e sodomi och otukt? 


   
SvaraCitera

tråkigt för dig säger jag då.


   
SvaraCitera

sicce:
vad e sodomi och otukt? 

otukt är sex utanför äktenskapet.

sodomi är typ allt som inte är vaginalt sex. enligt wikipedia räknas följande som sodomi: sex med djur, sex med person av samma kön, anal- och oralsex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce: vad e sodomi och otukt?

Otukt är ett avvikande sexuellt beteendé. Sodomi ären typ av perversion som innebär att man ex har sex med djur eller människor av samma kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda :((( vad händer med mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktigt äckligt med folk som har sex med djur... borde vara förbjudet enligt lagen.


   
SvaraCitera

kukoxo:
Båda :((( vad händer med mig?

du hamnar på patricks hit list


   
SvaraCitera

Patrick:
Riktigt äckligt med folk som har sex med djur... borde vara förbjudet enligt lagen.

om du ville inrikta dig specifikt på djursex kanske du skulle skrivit något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du hade velat ha svar på om folk haft sex med djur så hade du ju kunnat skriva tidelag pga alla kommer ju rösta utifrån utomäktenskapligt sex och anal-/oralsex nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du hamnar på patricks hit list

Vad händer med såna? Magnet-testas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

otukt är sex utanför äktenskapet.

sodomi är typ allt som inte är vaginalt sex. enligt wikipedia räknas följande som sodomi: sex med djur, sex med person av samma kön, anal- och oralsex

vilka gamla ord han använder :S tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En person som begår sodomi har sex med djur (dvs andra djur än människan) eller med människor av samma kön. Det är definitionen av sodomi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sodomi´, äldre benämning på sexuella
handlingar vilka efter religiösa, sociala och
juridiska normer ansågs vara "mot naturen"

Så det är ej djursex specificerat 


   
SvaraCitera

Patrick:
En person som begår sodomi har sex med djur (dvs andra djur än människan) eller med människor av samma kön. Det är definitionen av sodomi.

"Sodomi (även onaturlig otukt ) är liksom perversion är en gammal benämning på avvikande sexualitet, främst sex med djur eller med person av samma kön, men det mesta förutom vaginala samlag har räknats hit inklusive smisk, anal- och oralsex."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sodomi


   
SvaraCitera